خبرگزاری کار ایران

برخی افراد اجازه نمی‌دهند در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنیم

مهاجری: سخت‌ترین قرعه در جام حذفی نصیب ما شد/ راه‌های رسیدن به دروازه تراکتورسازی را می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۱۷

سرمربی پدیده در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی در جام حذفی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی پدیده - تراکتورسازی، اظهار داشت: در اولین گام جام حذفی، سخت‌ترین قرعه نصیب ما شد. فردا تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که عملکرد خوبی داشته باشیم و تیمی که صعود می‌کند، پدیده باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمش تمرینات خوبی انجام داده است، افزود: با توجه به نتایج خوبی که در لیگ برتر گرفتیم و عملکرد خوبی که داشته‌ایم، باید بگویم بچه‌ها تلاش خیلی خوبی را انجام می‌دهند. امسال جزو معدود دفعاتی است که بچه‌ها با تلاش و نوع تمرینات‌شان ما را سورپرایز کردند. اگر این روند تا پایان لیگ ادامه داشته باشد قطعاً روزهای خوب و شادی‌های زیاد در انتظار مردم مشهد خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ضمن یادآوری اینکه شرایط جام حذفی با لیگ برتر تفاوت می‌کند، گفت: ما به لیگ برتر نگاه متفاوت‌تری داریم. ما خیلی خوب کار کردیم و راه‌های رسیدن به دروازه تراکتورسازی را یاد گرفته‌ایم. ما می‌خواهیم فردا گل نخوریم و در سوی مقابل هم گل بزنیم. بچه‌های ما انگیزه و تمرکز لازم را برای دیدار فردا دارند و اگر 70 درصد شرایط همیشگی‌شان باشند، پیروز میدان خواهند شد.

مهاجری در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها یک بحث است و بحث ساخت و ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها یک بحث دیگر که این موضوع مشکلات را دو چندان می‌کند.

وی در مواجهه با سؤال خبرنگاری که از او درباره آخرین وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) پرسید، تصریح کرد: با وجود ورزشگاه امام رضا (ع) مشکلات ما دو چندان شد. اصلاً ای کاش آن ورزشگاه ساخته نمی‌شد! ما هر جا می‌رویم یا با مردم یا اصحاب رسانه روبه‌رو می‌شویم، اولین سؤالی که از ما می‌پرسند درباره ورزشگاه امام رضاست. در حال حاضر شورای تأمین مشهد موافقت کرده و ما می‌توانیم به زودی این ورزشگاه را به بهره‌برداری برسانیم. بازی کردن در این ورزشگاه به نفع تیم‌های مشهد است و فوتبال مشهد سود  آن را خواهد بُرد، اما مشکلاتی وجود دارد و متأسفانه برخی افراد اجازه نمی‌دهند که در آنجا بازی کنیم. سه سال پیش در کربلا یک ورزشگاه مانند ورزشگاه امام رضا (ع) ساختند و الان دارند از آن استفاده می‌کنند، اما ما هنوز نتوانستیم ورزشگاه امام رضا (ع) را به بهره‌برداری برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در ادامه صحبت‌هایش درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یادآور شد: الان شرایط مساعدی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود دارد و بستری فراهم شده که ما کم‌کم بتوانیم بانوان علاقه‌مند را وارد ورزشگاه‌ها کنیم. این تابو باید یک جا شکسته شود. اگر بانوان بتوانند وارد ورزشگاه شوند قطعاً بقیه هم خیلی چیزها را رعایت می‌کنند. وقتی مردم ببینند که خانواده و ناموس‌شان در ورزشگاه است قطعاً خیلی کارها را هم انجام نمی‌دهند. به نظر من ورود بانوان می‌تواند به سالم‌سازی و بهتر شدن جو ورزشگاه‌ها کمک کند.

مهاجری در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود قرار است ورزشگاه امام رضا (ع) هفته دیگر افتتاح شود، گفت:‌ رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی چند روز پیش صحبت‌هایی را با من انجام داد که ما هم از آن استقبال کردیم. آن‌طور که به ما گفتند و قول دادند این ورزشگاه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد، چون ورزشگاه ثامن در خارج از شهر قرار دارد و هواداران راه زیادی را برای رفتن به آنجا طی می‌کنند، باعث می‌شود که فحاشی هم در آن ورزشگاه بیشتر شود.

وی با اشاره به بحث‌های مطرح شده مبنی بر اینکه پیروزی پدیده مقابل استقلال به خاطر شرایط نامساعد شاگردان منصوریان بوده است، یادآور شد: دوستان به شکل‌های مختلف می‌خواهند پدیده را وارد حاشیه کنند. بردن استقلال و پرسپولس در هر شرایطی سخت است مخصوصاً که شما در ورزشگاه آزادی مقابل آنها بازی کنید. ما در روزی مقابل استقلال بازی کردیم که بازیکنان استقلال می‌خواستند هر طور شده از بحران خارج شوند. آنها حتی بخشی از قرارداد خود را هم گرفته بودند تا با روحیه بالا به مصاف پدیده بیایند. استقلال آن روز همه جوره بسیج بود که بازی را ببرد، اما خدا را شکر این ما بودیم که سه امتیاز را گرفتیم. البته باید بدانیم که پیروزی مقابل استقلال برای پدیده آخر فوتبال و لیگ نیست. باید از این پیروزی برای بالا بردن اعتمادبه‌نفس بازیکنان‌مان استفاده کنیم و آنها بدانند که می‌توانند اراده کنند و هر تیمی را شکست بدهند. ما نمی‌توانیم سخت بودن پیروزی مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان را کتمان کنیم، اما استمرار این موضوع مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به صحبت‌هایی که میان او و علیرضا منصوریان در پایان بازی انجام شد، خاطرنشان کرد: منصوریان در زمان‌بندی بازی دچار اشتباه شد. او فکر می‌کرد که بازی تمام شده و آمد که به من خسته نباشید بگوید. زمانی که فهمید اشتباه کرده و بازی هنوز تمام نشده است، همان‌جا ایستاد تا بازی تمام شود. حالا دیگر زیاد خوب نیست که ما در مورد آن بنده خدا صحبت کنیم.

«برنامه شما در جام حذفی دستیابی به عنوان قهرمانی است؟ چه هدفی را در این مسابقات دنبال می‌کنید؟»، مهاجری در پاسخ به این سؤالات اظهار داشت: ما اصلاً نمی‌دانیم حریف بعدی‌مان چه تیمی خواهد بود، اصلاً نمی‌دانیم در خانه بازی خواهیم کرد یا خارج از خانه. همه اینها در شرایطی است که تازه بتوانیم تراکتورسازی را شکست دهیم. اگر فردا به امید خدا توانستیم تراکتورسازی را ببریم و باید برای ادامه بازی‌ها برنامه‌ریزی کنیم. ما باید این بازی‌ها را جدی بگیریم و به نظر من فردا سخت‌ترین بازی ما در جام حذفی خواهد بود. اگر بتوانیم تراکتورسازی را ببریم در ادامه کار راحت‌تری می‌توانیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما موظفیم مقابل تراکتورسازی هم کار همیشگی‌مان را انجام دهیم. ما موظفیم که حریف خود را آنالیز کنیم. همان‌طور که بقیه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم، استراتژی تراکتورسازی را نیز تحلیل کردیم. امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز و آمادگی لازم در زمین حاضر شوند. اگر همه شرایط برای پیروزی مهیا باشد می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. تمرکز، خواست و اراده برای پیروزی و حتی شانس، تمهیداتی است که برای پیروزی مقابل تراکتورسازی باید آنها را داشته باشیم. سال گذشته ما مقابل تراکتورسازی خیلی خوب بودیم، اما آنها گل زدند. امیدوارم فردا هم این‌طور نشود که دو توپ به تیر دروازه بزنیم، هفت فرصت را از دست بدهیم و نتوانیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. امیدوارم فردا همه چیز برای پیروزی‌مان رقم بخورد. بازیکنانم شرایط خوبی دارند و با قدرت به میدان می‌روند.

مهاجری با اشاره به پایان پیروزی‌های پدیده مقابل تراکتورسازی در لیگ شانزدهم یادآور شد: هر رکوردی یک روز شکسته می‌شود. متأسفانه سال گذشته رکوردمان مقابل تراکتورسازی شکست و بازی را به آنها واگذار کردیم، اما باید از این باخت درس بگیریم. صحبت کردن در مورد قهرمانی در جام حذفی و هر چیز دیگری خیلی راحت است، اما وقتی سوت آغاز بازی زده می‌شود، کار سختی خواهید داشت، مخصوصاً اینکه رقیب شما تراکتورسازی باشد. در هر صورت امیدوارم بازی را ببریم و عیدی خوبی به هواداران‌مان بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز