خبرگزاری کار ایران

کریمی نظرش در مورد حضور در سپاهان مثبت است

کرانچار: شکست 4 سال قبل مقابل نفت را فراموش نمی‌کنم/ صنعت نفت با بهترین تیم خود به مصاف ما می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۲۱

سرمربی سپاهان به تشریح وضعیت تیمش پیش از دیدار با نفت آبادان پرداخت.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: فکر می‌کنم هر مربی که کار می‌کند باید به نشست خبری بیاید و نسبت به بازیکنان‌، اعضای فوتبال و هواداران احترام بگذارد. چرا که آنها دوست دارند نظرات مربی را بدانند. بدنبال شانه خالی کردن نیستم مگر اینکه مشکل فیزیکی پیش بیاید که به نشست نرسم. از همکاران شما تشکر می‌کنم که یکی از خبرنگاران به تمرین آمد و یک صحبت کامل انجام دادیم. وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد در کار ما اختلال ایجاد کرد. نمی‌توانم شکست چهار سال قبل مقابل نفت را فراموش کنم.

وی افزود: دوست دارم خودمان را ثابت کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. باید حداقل جام حذفی را بگیریم چیزی که ما را خوشحال می‌کند الان همه بازیکنان را در اختیار داریم. عزت پورغار، سعید آقایی امسال از تیم در تیم ملی حضور داشتند و نتوانستند در این مدت در تمرینات باشند. امیدواریم بتوانیم کارمان را به خوبی شروع کنیم و بار دیگر نتایج قابل قبولی بگیریم. انتظار دارم بعد از تعطیلات نتایج ما بهتر شود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که فراز کمالوند بی‌احترامی دیگری به سپاهان کرده و گفته تیم دومش را به مسابقه با سپاهان می‌فرستد اظهار داشت: هر کسی حق دارد بهترین تیم خود را به میدان بفرستد و از نظرش بهترین ترکیبی که برای مسابقه لازم است را مشخص کند. با توجه به شناختم از صنعت نفت آنها با قدرتمندترین تیم خود به میدان می‌آیند و نباید به آنها اجازه دهیم که ما را غافلگیر کنند. وظیفه ما نسبت به هواداران این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و پیروزی را برای آنها رقم بزنیم. باید با افکار خوبی در جام حذفی حرکت کنیم و شانس موفقیت را بدست بیاوریم.

وی درمورد وضعیت رسول نویدکیا عنوان کرد: مشکل او بی‌نظمی نبود نویدکیا در مقابل سپیدرود آنطور که باید خوب کار نکرد و اعتراضاتی که شد از لحاظ روحی به او برخورد. بعد از یک وقفه و استراحت با او صحبت کردم که حرفم را پذیرفت و قرار شد همچنان خدمات خودش را به تیم ارائه دهد. با او صحبت کردم و درخواست کرد کمی از لحاظ فکری و روحی استراحت کنم که این وقفه با اجازه من بوجود آمد.

وی در مورد وضعیت علی کریمی گفت: سه ماه قبل با او صحبت کردیم باشگاه به کریمی علاقمند بود و من هم او را می خواستم. خودم او را به دیناموزاگرب بردم  و در سپاهان هم علاقه داشتم او به تیم ما بیاید در این وضعیت او پاسخ مشخصی نمی‌دهد و بیشتر از کریمی باشگاه زمان را از دست می‌دهد. ما همچنان منتظر حضور او هستیم و اینکه چرا تکلیف کار را مشخص نمی‌کند، نمی‌دانم. از جانب باشگاه و از طرف خودم خواسته‌ام او برای بازی با فولاد اینجا باشد. ما با کریمی در اردوی تیم ملی صحبت کردیم و او هم موافقت زنده خود را  اعلام کرده و نظرش در خصوص  حضور در سپاهان مثبت است.

سرمربی سپاهان درمورد اینکه این تیم در مرحله ابتدایی جام حذفی غافلگیر می‌شود و یا اینکه وقتی صعود کند تا فینال پیش می‌رود، گفت: در وقفه لیگ تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل حضور در تیم های مختلف ملی در اختیار نداشتیم و با سایر بازیکنان کارمان را پیش بردیم. می‌خواهیم بعد از تعطیلات عملکرد بهتری داشته باشیم و ضمن موفقیت در جام حذفی امتیازات را به خودمان اختصاص دهیم. دوست داشتیم ملی پوشان در کنارمان باشند ولی آنها در تیم ملی که فراتر از همه تیم‌ها است حضور داشتند هر چند ما کامل نبودیم اما به خوبی تمرین کردیم و خودمان را آماده مسابقات کردیم. مسابقه فردا یک نوید برای ادامه کار است. اعتقاد دارم نتایجی که تا الان کسب کردیم خوب نبوده است و مسئولیت این موضوع با من است. از این به بعد باید عملکرد قابل قبول‌تری داشته باشیم.

وی در رابطه با اینکه جام حذفی به شکل جدیدی برگزار می‌شود و هر مرحله به صورت مجزا قرعه‌کشی می‌شود گفت: این اتفاق طبیعی است. همه جا این کار صورت می‌گیرد. دلیلی بر مخالفت وجود ندارد و به نظر من اینکه هر مرحله قرعه‌کشی شود بهتر از این است که حریفان از قبل مشخص شوند.

وی در رابطه با وضعیت رافائل عنوان کرد: رافائل آماده است و می‌خواهد کار را به خوبی دنبال کند. او یک ماه و نیم است که کنار ما حضور دارد چه بازیکنان ایرانی و چه بازیکنان خارجی باید توانایی خود را نشان دهند و ثابت کنند که حضورشان در سپاهان تصمیم درستی بوده است. او در تمرینات بسیار خوب بوده و انتظار داریم در مسابقات هم همین شرایط را داشته باشد.

سرمربی سپاهان درمورد وضعیت مروان حسین خاطرنشان کرد: او در بازی‌های دوستانه بسیار آماده نشان داد و بازیکن باکیفتییت است مروان فردا از ابتدا به میدان می‌رود و  امیدواریم مثل مسابقات دوستانه بازی کند.

وی درمورد خط حمله خطرناک صنعت نفت تصریح کرد: ما برای آنها برنامه داریم و می‌خواهیم از دقیقه اول فشار وارد کنیم و آنها را عقب نگه داریم. باید با کیفیت بازی کنیم و مراقب موقعیت‌های حریف باشیم. باید آنقدر خوب کار کنیم که به حریف فرصت گلزنی ندهیم. انتظار داریم این برتری را نسبت به صنعت نفت داشته باشیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و نمی‌خواهم تجربه تلخ 4 سال قبل برایمان تکرار شود. از هوادارانمان هم می خواهم تیم را حمایت کنند و پشتیبان ما باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ما می‌خواهیم روی توپ‌های بلند هم کار کنیم با مصدومیت حسن‌زاده این فرصت را از دست داده‌ایم که توپ را مستقیم بفرستیم و بازی‌سازی را از آن جلو انجام دهیم. با حضور مروان این امکان را داریم البته روی ارسال‌های بلند ارسال نمی‌کنیم او بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند روی توپ‌های بلند توپ را حفظ کند و موقعیت را برای هم تیمی‌هایش بوجود بیاورد. این شرایط را باسوکای ، لوسیانو پریایرا،‌ بونو سزار داشتیم و می‌توانیم این اقدام را با مروان حسین هم انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز