خبرگزاری کار ایران

نباید حریف را دست کم بگیریم

ویسی: خیلی‌ها روی جام حذفی حساب کرده‌اند/ مهم نیست چه تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۲۶

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص دیدار اول تیمش در جام حذفی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل میعاد مغان اردبیل، گفت: خیلی‌ها روی جام حذفی حساب کردند چرا که می‌توانند از این جام به آسیا برسند. قدرتمند در این مسابقات حاضر می‌شویم. این مسئله مستلزم این است که حریفمان را که نا شناخته هست دست کم نگیریم و با یک بازی خوب اولین تیمی باشیم که از این مرحله صعود می‌کند.

وی افزود: باید تفکرات حرفه‌ای داشته باشیم و خوب بازی کنیم. مهم نیست کدام تیم مقابل ما حاضر می‌شود مهم این است که برنده از میدان خارج شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا از بازیکنانی که کمتر به میدان رفتند استفاده می‌کند،‌اظهار داشت:‌ از برخی بازیکنان که کمتر به میدان رفتند استفاده می‌کنیم اما حواسمان هم هست. صد در صد وحید شیخ‌ویسی گلر ما فردا استراحت می‌کند.

ویسی در ادامه خاطرنشان کرد:   جام حذفی نشان داده دست کم گرفتن حریف یعنی مرگ برای تیمی خودی. دست کم گرفتن حریف بسیار خطرناک است و در گذشته اتفاقاتی که تائید کننده این مسئله است را دیدیم. با قدرت بازی می‌کنیم و مثل لیگ برتر به میدان می‌رویم. در این بازی یک تیم باید حذف شود که امیدوارم ما نباشیم.

وی در پایان تصریح کرد: هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اگر قرار بود برنده باشیم حریف این همه راه به اهواز نمی‌آمد. روی کاغذ شاید کسی ما را بازنده نداند اما همین مسئله بسیار خطرناک است باید محکم بازی کنیم تا برنده شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز