خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین و مدعوین؛

اولین جشنواره خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۷۴

با حضور مسئولان استان گیلان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین جشنواره رفاهی، تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران کشور در استراحتگاه کارگران بندرانزلی افتتاح شد

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه اولین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران کشور راس ساعت ۱۹:۴۵ در سالن همایش استراحتگاه کارگران بندرانزلی آغاز شد. در ابتدا تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی در حضور خانواده‌های کارگر پخش شد و سپس سرود ملی ایران در سالن طنین انداز شد.

اولین جشنواره خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

پس از چند دقیقه، آقای ایزد دوست مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی استان گیلان اظهار داشت: به عنوان خدمتگزار استان به شما خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم مسابقات خوب و بانظمی را پیش ببریم. ورود شما به استان گیلان، استان اولین‌ها، خوش آمد می‌گویم. استان گیلان اولین شعبه بانک در سطح کشور، اولین کتاب خانه ملی، اولین ریل قطار. اولین داروخدنه شبانه روزی، اولین خانه معلولین را در اختیار داشته و حال اولین میزبانی مسابقات خانواده‌های کارگر را بر عهده دارد. از مسئولان و مسببان این امر مهم متشکرم و امیدوارم شرکت کنندگان این استان را با خاطره خوش ترک کنند. استان گیلان به میزبانی و مهمان نوازی شهرت دارد و ما با داشتن ۹ مجموعه ورزشی آمادگی میزبانی مسابقات مهمتر هستیم.

پس از سخنرانی ایشان نماهنگی از فعالیت‌های ورزش کارگری در سالن به نمایش درآمد.

اولین جشنواره خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

سرکار خانم نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده هم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین عنوان کرد: از تمامی عزیزان و مسئولان استان گیلان و همچنین مسئولان وزارتخانه بابت برگزاری اولین جشنواره کارگران در استان گیلان تشکر ویژه دارم و به انها خسته نباشید می‌گویم. زن و مرد در جامعه اسلامی تکمیل کننده هم هستند و وجود پویای کارگران در کنار هم زنجیره تولید و پویایی بیشتر در جامعه امروز می‌شود. قدردانی می‌کنم از بانوان کارگری که در این جمع و فضاهای کارگری حضور دارند قدردانی می‌کنم که در زنجیره تولید حضور پیدا می‌کنند و به بهره وری کار و تلاش می‌افزایند. در راستای نشاط اجتماعی گام برداشته‌ایم و توسعه و نشاط اجتماعی با یکدیگر ارتباط دارند. امروزه ورزش یکی از آسان و مسر ترین اقدامات در نشاط اجتماعی است و ورزش همگانی باارزش‌ترین آنهاست. حضور خانواده ها در استادیوم میسر نشده اما امیدواریم با اینگونه فعالیت ها این فضاها را پشت سر بگذاریم.

پس از سخنرانی خانم نگین خواننده جوان گیلانی دو ترانه اجرا کرد و فضای سالن را مهیج کرد.

اولین جشنواره خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

دکتر صادقی‌فر، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی هم برای دقایقی از اهمیت ورزش کارگری و جامعه اظهارنطر کرد: خانواده‌های عزیز جامعه کار و تلاش مایه افتخار ما هستند. امیدوارم این برنامه تداوم داشته باشد و شاهاد ادامه این مسابقات در سراسر کشور باشیم. اگر شادی و نشاط در جامعه ما وجود داشته باشد آن موقع کشور ما بهشت است و بهشت جایی است که حزن و اندوه در آن وجود ندارد.

ما باید بخش فعالیت‌های شادی بخش را فزونی ببخشیم و با ایده‌های جذاب شیو‌ه‌های جدید را برای توسعه ورزش کارگری ایجاد کنیم. شادی در ورزش نقش اقتصاد در جامعه را دارد که از اعتیاد و ضررهای دیگر جلوگیری می‌کند. توسعه ورزش همگانی باید در کانون توجه قرار بگیرد. هدف کلی ما تقویت شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی است.

بعد از سخنان دکتر صادقی‌فر بخشی از پیام دکتر مجد آرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی در سالن قرائت شد که به شرح زیر است: برای شرکت کنندگان در این تورنمنت از خداوند توفیق روز افزون خواستارم و امیدوارم در رساتای جامعه پویا گام محکمی برداشته باشیم.

اولین جشنواره خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

اجرای استند آپ کمدی توسط رضا قربان پور، کمدین گیلانی، قسمت جذاب برنامه بود که یک ساعت به طول انجامید.

اولین جشنواره خانوادگی کارگران کشور افتتاح شد

اجرای مراسم محلی بخشی از نمایش عروسی گل مورد توجه تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت و دو نوجوان که پیش از همه‌ی این برنامه‌ها قرار بود به اجرای نمایششان مشغول شوند طناب زنی را اجرا کردند.

در این بین قرعه کشی بین افراد حاضر در سالن اجرا شد و به قید قرعه به ۱۰ نفر انتخاب شده هدایای ورزشی اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز