خبرگزاری کار ایران

اولویت ما لیگ است نه جام حذفی

فلاوند: بازیکنان سرباز لیگ یکی در تیم ما حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۷۵

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: بازیکنان سرباز در لیگ برتر به تیم ما نمی آیند و بیشتر بازیکنان سرباز لیگ یکی در تیم ما حضور دارند.

به گزارش ایلنا، داریوش فلاوند در نشست خبری پیش از بازی با گل ابریشم تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: برای رسیدن به این مرحله دو بازی انجام داده ایم ابتدا تیم مقاومت تهران را 2 بر یک شکست دادیم و در مرحله دوم هم تیم خوشه طلایی ساوه  را در ضربات پنالتی 5بر 6 شکست دادیم  و به این مرحله رسیدیم. هم ما و هم گل ابریشم در لیگ دسته دوم کشور حضور دارند. 

وی افزود: در لیگ دسته دوم نیز با تیم گل ابریشم هم گروه هستیم و فقط یک بازی گل ابریشم با سردار بوکان را دیده ایم. در لیگ دسته دوم فاصله تیم ها نزدیک بهم هستند. تیم ما نیز هنوز کامل نشده است و در تیم های نظامی با پایان خدمت سربازی و جدایی از سربازان ناهماهنگ می شوند. با این حال به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم تا یک مرحله بالاتر برویم.

فلاوند در مورد اینکه هدف نیروی زمینی از حضور در جام حذفی چیست گفت: اولویت اصلی ما شرکت در لیگ است و  جام حذفی برای مان اولویت ندارد با این حال در مسابقات این جام با قدرت حاضر می شویم.

سرمربی نیروی زمینی در مورد اینکه تیم شان بازیکنان سرباز از لیگ برتر هم جذب می کند یا خیر گفت: در تیم های نظامی معمولا سربازان لیگ برتری به تیم های تراکتورسازی، ملوان و فجر می روند در تیم نیروی زمینی بازیکنانی از لیگ دسته اول حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز