خبرگزاری کار ایران

فاش شدن زیرپا گذاشتن فیرپلی توسطPSG

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۴۸

خاویر تباس معتقد است پاری سن ژرمن با خریدهای نجومی خود قوانین فیرپلی را زیر پا گذاشته است.

 به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، داستان انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن با پرداخت شدن غرامت 222 میلیون یورویی فسخ قرارداد او به بارسلونا  هنوز هم سوژه‌ای داغ و جنجالی برای رسانه‌های اروپایی و یکی از موضوع‌های مورد بحث در میان رؤسای سایر باشگاه‌های اروپایی از جمله خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا است.

تباس اعتقاد دارد که این جابه‌جایی کاملاً با قوانین فیرپلی مالی یوفا که باشگاه‌های اروپایی را متعهد به اندازه درآمدشان برای خرید بازیکن خرج کنند، در تناقض است. او با بیان اینکه پاری سن ژرمن قانون فیرپلی مالی یوفا  را نادیده گرفته است، از یوفا خواست که فرآیند خریدهای تابستانی این فصل پاریسی‌ها را مورد بازرسی قرار دهد.

تباس در نشستی در شهر منچستر، اظهار داشت: ما به موقع متوجه نقض فرپلی توسط پاری سن ژرمن شدیم. نیمار علناً قانونی که همه ما خودمان را به رعایت آن ملزم کرده‌ایم به سخره گرفت و حالا او و دیگر اعضای باشگاهش دارند به این قانون می‌خندند. حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام بدهیم، این است که پرونده‌ای برای رسیدگی به این جابه‌جایی تشکیل بدهیم. یوفا قوانین فرپلی مالی را وضع کرده و ما فکر می‌کنیم که از این قانون تخطی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز