خبرگزاری کار ایران

بیانیه شرکت بهنام پیشرو کیش در پاسخ به اظهارات گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۶۳

باشگاه نفت تهران و شرکت بهنام پیشرو کیش ادعای گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر پرداختی 120میلیونی شرکت پارس طلاییه به بهنام پیشرو کیش را کاملا کذب دانست

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، رضا گل محمدی؛مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده شرکت بهنام پیشرو کیش به تعهدات خود عمل نکرده است. اسنادی را منتشر می‌کنیم تا مشخص شود که شرکت بهنام پیشرو کیش به تعهدات خود به زعم گل محمدی و بر اساس نامه مکتوب او عمل کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین در مصاحبه‌ای اعلام داشته شرکت بهنام پیشرو کیش در گذشته از شرکت پارس طلاییه به عنوان اسپانسر مبلغ صد و بیست میلیون تومان دریافت کرده است.

این ادعا کذب محض است و کاملا غیرواقع. جای بسی تاسف است که مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بدون اگاهی و برخورداری از مستندات هر اظهارنظر کذب دیگران را باور کرده و ان را رسانه ای می‌کند.

اگر گل محمدی مستندات پرداختی 120 میلیونی پارس طلاییه را ارایه نکنند برخلاف میل باطنی ناچاریم از او شکایت کنیم چرا که این ادعا کاملا بی پایه و اساس است.

گل‌محمدی در دفتر خود و در حضور آل اسحاق و قنبرزاده اعلام داشته و با  گلرخسار مدیر شرکت بهنام پیشرو کیش و مالک باشگاه نفت توافق کردند شرکت بهنام پیشرو کیش مشکل مالیاتی را حل کرده، به تیم پرداختی داشته باشند و سپس انتقال رسمی سهام انجام شوند. این تصمیمی بود که مسئولان نفت هم آن را پذیرفتند.

سند مکتوب اینکه بهنام پیشرو کیش به تعهدات داده شده در این جلسه پاییند بود و انتقال رسمی سهام بلامانع است نیز با امضای ‌ گل محمدی وجود دارد.  گل محمدی خیلی راحت کاری کرد شرکت بهنام پیشرو کیش با پرداخت ده درصدی به بازیکنان و ارایه چک ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی به اداره دارایی متحمل هزینه های جدید شوند و حالا نه تنها به پشتوانه نامه فاقد وجاهت قانونی از وزارت نفت(اگر نامه ارایه شده از وزارت نفت به ایشان مورد تایید قنبرزاده و عماد حسینی صاحبان امضای رسمی واگذاری نفت نباشد)برای شرکت پارس طلاییه پروانه فعالیت صادر می‌کنند بلکه به نوعی تبدیل به سخنگوی شرکت پارس طلاییه شده و به کذب و غلط مدعی پرداختی صد و بیست میلیونی این شرکت به بهنام پیشرو کیش می‌شوند.

این رفتار متفاوت جای سوال دارد. چه اتفاقی افتاده که او چنین اظهارنظرهایی می‌کند و حتی منکر نامه مکتوب خود مبنی بر بلامانع بودن انتقال رسمی سهام به بهنام پیشرو کیش شده و بعد هم نقش وکیل مدافع و سخنگوی پارس طلاییه را ایفا کرده و اخبار کذب و غلط به نفع پارس طلاییه و علیه بهنام پیشرو کیش را رسانه ای می‌کنند.امیدواریم شعار حمایت از بخش خصوصی توسط مسئولان فوتبال و ورزش را شاهد نباشیم و به جای ان شعار حمایت از برخی از فعالان بخش خصوصی در ورزش را بشنویم.

گل‌محمدی؛ منتظر مستندات شما درباره پرداختی صد و بیست میلیونی پارس طلاییه به بهنام پیشرو کیش هستیم و همچنین منتظر انتشار اسناد رسمی ما که دال بر پایبندی بهنام پیشرو به تعهداتش بوده و شما هم ان را کتبا تایید کرده اند باشید و تاکید می‌کنیم نباید بپذیرید که وزارت نفت هر بار با امضای افرادی متفاوت باشگاه نفت را به شرکتی واگذار کند. تاجیک عضو هیات واگذاری نبوده‌اند و باشگاه را وزارت نفت با امضای عماد حسینی و قنبرزاده به بهنام پیشرو کیش واگذار کرده و پذیرش واگذاری باشگاه به شرکتی دیگر با امضای  تاجیک خلاف قانون بوده اما متاسفانه ورزش و جوانان استان تهران هم به این اقدام غیرقانونی وجاهت می دهد و باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز