خبرگزاری کار ایران

کیفیت مهاجمان ما باید بیشتر شود

کرانچار: قطعی برق ورزشگاه عامل شکست ما بود/ حذف ما باعث خراب شدن جو تیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۳۰۱

سرمربی سپاهان در خصوص شکست و حذف تیمش از جام حذفی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: برای چنین مسابقه‌ای نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. ما بر حریف مسلط بودیم و شانس‌های بسیاری را ایجاد کردیم. این را نباید پنهان کرد که قطع برق ورزشگاه به ضرر ما بود و جایی که مسابقه را در دست داشتیم قطع برق باعث شکستن حملات‌مان شد.

وی در ادامه افزود: کسب این نتیجه و حذف از جام حذفی باعث خراب شدن جو اطراف تیم می‌شود، اما امیدوارم در سه بازی مهم آینده پیروز شویم و این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا جوسازی تیم حریف که گفته بودند از این رقابت‌ها انصراف می‌دهد، تأثیری در ذهن بازیکنانش مبنی بر از پیش باخته بودن حریف داشته است یا نه، گفت: از یک هفته قبل و زمانی که این اخبار منتشر می‌شد، به بازیکنان هشدار می‌دادم. به غیر از این، صحبت‌های بنده نیز این مسئله را نشان می‌داد و بازیکنان ما از نظر انگیزه هیچ چیزی کم نداشتند. ما باید مهاجمان خود را آنالیز کرده و به آنها برای گل نزدن‌شان هشدار  بدهیم. باید کیفیت مهاجمان‌مان را بالا ببریم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز