خبرگزاری کار ایران

حریف جوانمردانه بازی کرد

ویسی: آمده بودند که یک بازی انجام بدهند و برگردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۳۰۶

سرمربی استقلال خوزستان می گوید حریف فقط به اینجا آمده بود که یک بازی انجام بدهد و برگردد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل میعاد مغان اردبیل در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: با تیمی بازی کردیم که آمادگی لازم را نداشت. آنها فقط به اینجا آمده بودند که یک بازی انجام بدهند و برگردند، اما دست‌شان درد نکند. لطف کردند که به اهواز آمدند و بازی کردند.از همان نیمه اول به دنبال برد پرگل بودیم، اما آنها واقعاً جنگنده ظاهر شدند. در نیمه دوم شرایط‌مان خیلی بهتر شد. تیم حریف در نیمه نخست بیشتر به‌دنبال این بود که بیشتر از این گل نخورد، اما واقعاً جوانمردانه بازی کردند.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه در این دیدار تغییرات زیادی در ترکیب تیمش انجام داد، یادآور شد: ما تغییراتی نسبت به بازی‌های قبل داشتیم. در این بازی‌ها به دنبال این هستیم که بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آنها می‌رسد به میدان بروند.

ویسی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم‌تان در این دیدار تلفات  زیادی داد، گفت: بله، متأسفانه تلفات زیاد دادیم، اما باید هوشیارتر باشیم، چون در مراحل بالاتر به مصاف تیم‌های لیگ برتری خواهیم رفت. خدا را شکر که این بازی را بردیم و به هدف‌مان رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز