خبرگزاری کار ایران

در نقل و انتقالات ولخرجی نکردیم

ربیعی: تیم ما کم صحبت و پر عمل است/ بازی خوبی مقابل پیکان شاهد خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۰۱

سرمربی بادران به تشریح شرایط تیمش پیش از دیدار جام حذفی پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی را بین دو تیم شاهد باشیم و حتماً هم این‌طور خواهد شد. سعی می‌کنیم تیم پرانرژی ما بازی خوبی در این دیدار انجام دهد و در انتها هم هر تیمی حقش بود به پیروزی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای مسابقات جام حذفی دارد و آیا این مسابقات را جدی گرفته است یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم در جام حذفی تنها تیم لیگ یکی بودیم که در دور اول مسابقات هم با یک تیم لیگ یکی دیگر روبه‌رو شدیم و در اهواز موفق شدیم شهرداری ماهشهر را در یک بازی سخت پشت سر بگذاریم. این مسئله نشان داد که ما بازی‌های جام حذفی را به موازات مسابقات لیگ یک جدی گرفته‌ایم و امیدواریم نتایج خوبی هم در این بازی‌ها به دست بیاوریم. 

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران درباره روند خوب تیشم در مسابقات لیگ دست اول عنوان کرد: اکنون نمی‌شود خیلی درباره مسابقات لیگ یک صحبت کرد. ما ابتدا به دنبال نظم تیمی و سپس به دنبال نظم در بازی تیم‌مان هستیم. فکر می‌کنم روند خوب ما از سال گذشته ادامه داشته است. ما 70 درصد از تیم فصل گذشته‌ خودمان را حذف کرده‌ایم و با همین بازیکنان مراحل آماده‌سازی پیش‌فصل را انجام دادیم. ما سعی می‌کنیم یک تیم کم صحبت، اما پرعملی را داشته باشیم.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که اولویت تیم بادران در مسابقات لیگ دسته اول چه چیزی است، گفت: اولویت من همان‌طور که گفتم ارائه یک نظم تیمی و یک نظم خوب در بازی است، اما در راستای همین مسئله هم به مانند نیمی از تیم‌های لیگ یک به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم. مسابقات در لیگ دسته اول با لیگ برتر متفاوت است. در لیگ دسته اول تقریباً نیمی از تیم‌ها به دنبال صعود به لیگ برتر هستند.

وی در این خصوص که برخی رسانه‌ها روی تیم بادران لقب تیم میلیاردر را گذاشته‌اند، اظهار داشت: هر زمانی که بخش خصوصی به فوتبال ورود می‌کند برخی‌ها از این القاب استفاده می‌کنند. باید از بخش خصوصی که از سرمایه شخصی خود برای فوتبال هزینه می‌کنند، حمایت کرد. بادران تیمی کاملاً متعهد است و ما ولخرجی نکرده‌ایم، حتی نسبت به فصل گذشته 25 سرفصل کاهش بودجه داشته‌ایم. نحوه پرداخت قرارداد اعضای تیم هم رابطه مستقیمی با نحوه عملکرد تیم دارد. در مجموع رقم قراردادهای اعضای بادران بسیار پایین‌تر از خیلی از تیم‌های لیگ دسته اولی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز