خبرگزاری کار ایران

بگوویچ: بدشانسی مانع از نتیجه گرفتن ما شد/ امیدوارم در ادامه لیگ بهتر ظاهر شویم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۴۳

سرمربی گل‌گهر در مورد شکست مقابل استقلال در جام حذفی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، وینگو بگوویچ پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. بدشانسی ما باعث شد تا حریف سه چهار دقیقه قبل از پایان بازی به گل برتری برسد. می‌توانستیم موفق از زمین خارج شویم، اما این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه داوری مسابقه مشکلی نداشت، تصریح کرد: بازیکنان ایرانی دوست دارند مقابل تیم‌های لیگ برتری مانند استقلال و پرسپولیس بهتر ظاهر شوند. همین مسئله باعث شد تمرکز خود را از دست بدهند و نتیجه ضعیف‌تری کسب کنند. امیدوارم پس از استراحت  اعضای تیم، بتوانیم در بازی بعدی در لیگ دسته اول، بازی خوبی ارائه دهیم.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که چرا میلاد صادقیان را از خط حمله به پست هافبک چپ منتقل کرد، گفت: ما از این روش، نتیجه گرفتیم و سمت راست استقلال که در هر بازی خیلی مفید کار می‌کرد، در این بازی کار خاصی از پیش نبرد. ما از پشت دفاع استقلال هم استفاده کردیم.

وی در مورد گل دوم استقلال نیز خاطرنشان کرد: نفهمیدم روی گل دوم چه اتفاقی افتاد و باید فیلم بازی را ببینم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز