خبرگزاری کار ایران

ضربات پنالتی، بلای جان قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۵۱

سرمربی ذوب‌آهن کارنامه خوبی در ضربات پنالتی در تیم‌هایش ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن در شرایطی که کسی فکرش را نمی‌کرد، در نخستین گام خود در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق به صعود نشد و در ضربات پنالتی مغلوب تیم دسته اولی فجر سپاسی شد تا وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشته باشد.

این بار اولی نیست که قلعه‌نویی در ضربات پنالتی مغلوب می‌شود و سرمربی ذوبی‌ها کلا کارنامه خوبی در این آیتم از فوتبال ندارد و در گذشته بارها در پنالتی‌ها شکست خورده است.

قلعه‌نویی در استقلال مقابل شاهین بوشهر و سپاهان و در سپاهان مقابل پرسپولیس به وسیله پنالتی‌ها حذف شده است و نتوانسته در جام حذفی موفق شود و خاطرات بدی در ذهن امیر به جا گذاشته است.

از طرفی به نظر می‌رسد تلخ‌ترین خاطره قلعه‌نویی از پنالتی‌ها به فوتبال باشگاهی مربوط نمی‌شود و مربوط به دوران سرمربیگری‌اش در تیم ملی است.

سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن در جام ملت‌های آسیا 2007 به مصاف کره‌جنوبی رفت و تساوی بدون گل در طول بازی کار را به پنالتی کشید و طالب‌لوی متخصص که در دقایق پایانی برای گرفتن پنالتی به زمین آمده بود هم کاری از پیش نبرد تا تیم کشورمان با شکست مقابل کره‌‌ای‌ها حذف شود.

فصل گذشته هم در تراکتورسازی در حالی که قلعه‌نویی فاصله‌ای با قهرمانی نداشت، از دست رفتن پنالتی توسط ایرانپوریان مقابل نفت فرصت بالابردن جام را از او گرفت.

نوار ناکامی‌های قلعه‌نویی در پنالتی‌ها شب گذشته مقابل فجرسپاسی تکمیل شد تا ذوبی‌ها خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز