خبرگزاری کار ایران

اگر می‌خواستیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

میثاقیان: بیشتر از بازی با پرسپولیس اذیت شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۵۱

سرمربی سیاه جامگان می گوید آن‌قدر که در این بازی اذیت شدیم در دیدار مقابل پرسپولیس اذیت نشده بودیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل برق جدید شیراز با تبریک عید غدیر خم، گفت: بازی سختی بود. من خودم هم تجربه حضور در لیگ یک را دارم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. خیلی سخت می‌شود تیم‌های لیگ یکی را شکست داد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم. ما آن‌قدر که در این بازی اذیت شدیم در دیدار مقابل پرسپولیس اذیت نشده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره اظهارنظر داود مهابادی که اعتقاد داشت در صحنه گل سیاه جامگان بازی جوانمردانه رعایت نشده است، تصریح کرد: فاصله‌ای که بازیکن حریف روی زمین افتاده بود تا زمانی که ما توپ را تبدیل به گل کردیم، بسیار کم بود و نه بازیکن ما و نه دروازه‌بان حریف متوجه زمین خوردن بازیکن حریف نشدند.

میثاقیان در ادامه گفت: تا به حال ما با 3 گل پیش نیفتاده بودیم و به همین دلیل بازیکنانم کاملاً اشباع شده بودند. به نظرم اگر می‌خواستیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بهتاش میثاقیان رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: بهتاش امروز عملکرد خوبی داشت و هم گل زد و هم پاس گل داد، ضمن اینکه یرکوویچ هم امروز بازی خوبی انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز