خبرگزاری کار ایران

ثابت شد لیگ یک و لیگ برتر فاصله‌ای ندارند

دست‌نشان: پنالتی دقیقه 88 سپیدرود اشتباه بود / استعفای نظر محمدی ارتباطی به من ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۹۰

سرمربی ملوان در مورد پیروزی تیمش مقابل سپیدورد و صعود به مرحله بعدی جام حذفی صحبت کرد.

نادر ‌دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیمش در دربی گیلان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سخت و حساسی مقابل سپیدرود داشتیم و به خاطر جو سنگین بازی بچه‌های ما در 10-15 دقیقه ابتدایی مسابقه نتوانستد خودشان را پیدا کنند ولی رفته رفته بهتر شدیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم هم برتری با ما بود و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: متاسفانه داور در دقایق پایانی بازی علیه ما پنالتی اعلام کرد که من خیلی معتقد به صحیح بودن آن نیستم. نزهتی مهاجم سپیدرود در تمارض کردن و خطا گرفتن از داور مسابقه تبحر دارد و در طول مسابقه چند بار تمارض کرد که داور با هوشیاری کامل فریب او را نخورد ولی در دقایق پایانی به نظرم اشتباه کرد.

مربی ملوان در ادامه گفت: در وقت‌های اضافه هم توانستیم ریتم خوبی بازی خودمان را حفظ کنیم و تیم حریف در دوندگی کم آورد و باعث شد نتیجه به سود ما برگردد.

دست‌نشان با اشاره به رفتار تماشاگران روی سکوها عنوان کرد: خوشبختانه تماشاگران روی سکوها رفتار خوبی از خودشان نشان دادند و اکثراً فقط تیم خودشان را تشویق کردند، شیطنت‌هایی هم روی سکوها وجود داشت که طبیعی است.

وی در مورد شگفتی‌سازی لیگ یکی‌ها در جام حذفی گفت: اسم این شگفتی‌سازی نیست. شگفتی‌سازی برای یک یا دو تیم اتفاق می‌افتد، این نتایج نشان می‌دهد واقعاً بین سطح لیگ یک و لیگ برتر اختلاف چندانی وجود ندارد و به جز 3-4 تیم لیگ برتری بقیه تیم‌ها در سطحی مشابه تیم‌های خوب لیگ یک هستند.

سرمربی ملوان در پایان در واکنش به استعفای نظرمحمدی از هدایت سپیدرود گفت: این موضوع ارتباطی به من ندارد و در مورد تیم خودم پاسخگو هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز