خبرگزاری کار ایران

ماجرای جدید سرخپوشان گیلان؛ هافبک ناراضی و شکایت هواداران

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۵۴

هافبک سرخپوشان گیلانی که عملکرد ناموفقی در دیدار روز گذشته داشت وضعیت مبهمی دارد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا رضایی که سابقه برتن کردن پیراهن تیم ملی و پرسپولیس را در کارنامه داشت در اوایل تابستان جاری با قراردادی به سپیدرود رشت ملحق شد تا از تجربه‌ای که دارد به نفع سرخپوشان گیلانی در دیدارهای حساس بهره بگیرد اما در بازی روز گذشته مقابل ملولن بندرانزلی یکی از بدترین نمایش‌هایش را به اجرا گذاشت تا موج شدید اعتراض‌ها در ورزشگاه عضدی را تماشاگر باشد.

در نیمه دوم دیدار حساس سپیدرود با ملوان که به میزبانی ورزشگاه عضدی پیگیری می‌شد رضایی به زمین امد و تجربه او نه تنها به کار سرخپوشان نیامد بلکه به عقیده هواداران او مقصر گل سوم ملوان بود تا انها در خانه شکست سنگینی را متحمل شوند و از دور رقابت‌های جام حذفی کنار بروند.

پس از پایان این بازی و حذف سپیدرود عده زیادی از هواداران با سنگ به شیشه رختکن سپیدرود زدند و با شعارهای تند علیه رضایی واکنش نشان دادند تا امروز شایعاتی پیرامون او مبنی بر خروج از استان گیلان منتشر شود.

از انجایی که تمرین امروز سپیدرود طبق معمول تعطیل است باید دید رضایی قصد دارد نتیجه به دست امده را در لیگ برتر برای سرخپوشان جبران کند یا به جدایی فکر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز