خبرگزاری کار ایران

جلسه آجورلو با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۴۹

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار رسمی مدیرعامل تراکتورسازی با با مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از ساعت سیزده روز گذشته در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز شد و طرفین بر لزوم همکاری‌های فی‌مابین تأکید کردند .

آجورلو در ابتدای این جلسه با تشریح برنامه‌های اقتصادی باشگاه ، گزارشی جامع از طرح های اقتصادی ارایه نمود .

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن ارایه توضیحاتی کامل در خصوص نحوه همکاری طرفین در طرح های اقتصادی این باشگاه اعلام داشت : ما در تلاشیم با انجام کارهای اقتصادی ، باشگاه را ازنظر مالی تامین کنیم و با طرح‌های اقتصادی همچون آذر تل و طرح تخفیف صبا مهر به خودکفایی مالی برسیم تا به افق های روشن حوزه باشگاه داری حرفه ای نزدیک شویم .

وی در ادامه افزود: ما اگر بتوانیم به نحو مطلوب این طرح‌ها را اجرا کنیم می‌توانیم علاوه بر استقلال مالی ، در کارهای خیریه نیز فعالیت مثبت داشته باشیم.   

آجورلو اذعان کرد: ما می‌توانیم با طرح تخفیف صبا مهر (باشگاه هواداری تراکتورسازی) خدمات بسیار مطلوبی را به خانواده‌های فرهنگیان ارائه دهیم به صورتی که هم بسته های تخفیفی درخور در اختیار این قشر فرهنگی قرار گیرد و هم باشگاه تراکتورسازی از سود این حمایت مثبت استفاده نماید .

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خاتمه این دیدار گفت: با توجه به اینکه این قشر، از جامعه آماری بسیار خوبی در کشور برخوردار است می‌توان با تکیه بر این پتانسیل برند محبوب تراکتورسازی را به جایگاه اصلی خود رساند .

مدیرکل اداره آموزش پرورش استان آذربایجان‌شرقی نیز با تشکر از برگزاری این جلسه گفت: آموزش‌وپرورش استان با نزدیک به هفت‌صد هزار دانش‌آموز و پنجاه هزار نفر پرسنل می‌تواند اقدامات بسیار سازنده‌ای در خصوص طرح‌های اقتصادی باشگاه انجام دهد چراکه رویکرد ما در خصوص تیم محبوب تراکتورسازی مطمئناً بر پایه تعامل و کمک به این تیم است.

وی ابراز داشت: من به ‌شخصه اعتقاد دارم مهم‌ترین اقدام دکتر آجورلو پیاده سازی طرح های اقتصادی باشگاه در متن استان آذربایجان‌شرقی است چون مردم آذربایجان شایسته بهترین‌ها هستند و مطمئنا با حمایت این مردم می‌توان باشگاه را از نظر مالی به جایگاه واقعی خود رساند .

پاشایی بیان کرد: بر این باورم آموزش‌وپرورش استان می‌تواند علاوه بر مشارکت در این طرح‌ها، بر فرهنگ‌سازی موضوع مشارکت نماید و با شناساندن کامل این طرح‌ها‌، در افزایش ضریب موفقیت فعالیت های اقتصادی باشگاه مردمی تراکتورسازی دخیل باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز