خبرگزاری کار ایران

خط و نشان گلزن سوری برای پرسپولیس: من عمر السومه، پسر الاهلی هستم

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۲۸

ستاره سوری الاهلی عربستان از انگیزه‌های خود برای موفقیت بیشتر این باشگاه در ادامه مسابقات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عمر السومه که در طول یک ماه اخیر به کابوس فوتبال ایران تبدیل شده و توانسته با پیراهن الاهلی و تیم ملی سوریه دروازه ایران را بگشاید، از انگیزه‌هایش برای دیدار مقابل پرسپولیس و صعود تیمش صحبت کرد.

ستاره سوری الاهلی در خصوص نتیجه دیدار مقابل ایران که باعث صعود این تیم به مرحله پلی آف شد گفت: چند وقتی بود اینجا نبودم و واقعا دلم برای جده و الاهلی تنگ شده بود. موفقیت بزرگی برای کشورم به دست آوردیم و از تمام کسانی که به من تبریک گفتند و استقبال کردند تشکر می‌کنم.

عمرالسومه درباره اینکه جدال‌های ملی و مسیر طولانی سوریه برای دو دیدار اخیر خود باعث او شده یا خیر گفت: من هیچ وقت خسته نمی‌شوم. من اینجا آمده‌ام تا اتفاقات بزرگی را در کنار هم رقم بزنیم. بعد از چند فصل حضور در این تیم اکنون حق دارم تا خودم را پسرخوانده باشگاه الاهلی بدانم و تمام تلاشم برای موفقیت این تیم خواهد بود.

مهاجم سوریه در خصوص حضور تیم ملی کشورش در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی گفت: این یک دستاورد بزرگ برای ما بود. خصوصا اینکه ما مقابل حریف بزرگی به اسم ایران و در استادیوم آزادی حضور یافته بودیم. به نظرم ما اکنون توانایی عبور از استرالیا را نیز خواهیم داشت. اکنون اما ترجیح می‌دهم تمام تمرکز خودم را روی مسابقه فردا مقابل پرسپولیس بگذاریم و روز بزرگی برای همه ما خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز