خبرگزاری کار ایران

امیدواری بزرگ برای بازی تاریخی؛ پرسپولیس – الهلال اینبار در جهنم آزادی؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۴۸۸

الهلال موفق شد با عبور از العین امارات به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان رامون دیاز که در گروه چهارم مرحله مقدماتی با پرسپولیس همگروه بودند، اکنون با حضور در نیمه نهایی در انتظار مشخص شدن حریف خود از بین دو تیم الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران هستند.

الهلال لحظاتی پیش با برتری سه بر صفر خانگی مقابل العین امارات توانست به جمع چهار تیم راه یابد. العین که در مرحله قبلی با پیروزی عجیب شش بر یک مقابل استقلال امید زیادی به موفقیت در این رقابت‌ها داشت، نتوانست در جده به نتیجه دست یابد.

اکنون پرسپولیس و الاهلی عربستان برگزار کننده دیگر دیدار این مرحله هستند تا حریف الهلال مشخص شود. برتری پرسپولیس البته می‌تواند اتفاقی تازه در این رقابت‌ها را رقم بزند و بعد از چند فصل رقابت نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث، بار دیگر میزبانی در کشور خودشان برگزار شود.

وکلای ایرانی و نمایندگان فدراسیون از سال گذشته تلاش خود را برای برطرف کردن موانع جدال خانگی نمایندگان دو کشور را آغاز کرده بودند و در آخرین دادگاه نیز زمزمه‌های مبنی بر توافق روی این مساله شنیده می‌شد. اکنون باید دید با صعود احتمالی پرسپولیس به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان، جدال این تیم با الهلال اینبار در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد تا این تیم بعد از مدت‌ها طعم میزبانی در این رقابت‌ها را بچشد یا خیر. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این دور از مسابقات تنها برابر الریان قطر و الوحده امارات بازی را با حضور هواداران خود برگزار کردند و برابر لخویا به دلیل محرومیت طرفداران در استادیوم خالی به میدان رفتند و مقابل الهلال و الاهلی نیز در عمان جدال میزبانی را برگزار کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز