خبرگزاری کار ایران

پاسخ مالک پاری سن ژرمن به نقض قوانین یوفا

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۰۰

ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن، به نقض قوانین فیرپلی مالی یوفا توسط این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ناصر الخلیفی،‌ رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، مطمئن است که این باشگاه هیچ گاه مقررات فیرپلی یوفا در نقل و انتقالات را نقض نکرده است.

این باشگاه فرانسوی در تابستان جاری نیمار را با پرداخت 222 میلیون یورو به عنوان بند آزادسازی و دستمزد 198 میلیون یورو به خدمت گرفت و سپس کیلیان ام‌باپه را در آخرین روز نقل و انتقالات با قراردادی قرضی به ارزش 165 میلیون یورو با بند تعهد خرید تا 2018 به لیست بازیکنانش اضافه کرد؛ دو انتقال بزرگ در جهان فوتبال که اعتراض بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت زیرا آنها معتقد بودند باشگاه فرانسوی قوانین اجرایی فرپلی مالی یوفا را زیر پا گذاشته است.

الخلیفی در این رابطه به Daily Telegraph گفت: ما یک سال برای بر آورده شدن معیارهای وفت FFP داریم. تا 30 ژوئن 2018 مهلت داریم. بنابراین به همه می‌گویم راحت باشید و روی پروژه خودتان تمرکز کنید. ما نیز به پرداختن به پروژه خودمان فکر می‌کنیم. فشاری از طرف باشگاه‌های دیگر وجود دارد و فکر نمی‌کنم که یوفا تحت تاثیر این فشارها قرار بگیرد زیرا آنها بسیار حرفه‌ای و جدی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز