خبرگزاری کار ایران

امیدوارم قدوس در تیم ملی موفق شود

زندی:هواداران استقلال مطمئن باشند شرایط بهتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۴۳

هافبک سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم می‌گوید.

فریدون زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: این روزها در کشور آلمان در آکادمی فوتبال مشغول به کار هستم دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوان‌ها بگذارم. به زودی به عنوان سرمربی مشغول به کار خواهم شد.

وی ادامه داد: دلم برای ایران تنگ شده است به زودی برای دیدار با خانواده و دوستان به ایران خواهم آمد خاطرات خوبی از حضورم در ایران دارم هنوز با هواداران ایرانی در ارتباط هستم.

هافبک سابق تیم ایران در خصوص حضور یک بازیکن دوملیتی دیگر به نام سامان قدوس تصریح کرد: شناخت زیادی از این بازیکن ندارم و فقط می‌دانم تیم ملی ایران دعوت شده است امیدوارم بتواند موفق ظاهر شود.

زندی درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی افزود: یکی از راحت‌ترین و مقتدرانه‌ترین صعودهای ایران انجام شد تا کی‌روش نشان دهد هنوز هم یکی از بهترین مربیان فوتبال دنیا است امیدوارم یک برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی صورت بگیرد و در جام جهانی موفق شود.

هافبک سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم اذعان داشت: درست است که استقلال نتایج خوبی نگرفته و مطمئن باشید در ادامه بهتر خواهد شد منصوریان مربی جوانی است که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و اگر به او زمان بدهند تیم را درست خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز