خبرگزاری کار ایران

احتمال غیبت جباری برابر پارس جنوبی جم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۲۴

هافبک با سابقه آبی پوشان تهرانی به احتمال زیاد آبی پوشان را در سفر به بوشهر همراهی نکند.

به گزارش ایلنا، یکی از سوالاتی که این روزها مطرح می‌شود این است که آیا مجتبی جباری با استقلالی‌ها به جم می‌رود یا در تهران می‌ماند؟ هافبک با تجربه استقلال قرار است در بازی‌هایی بازی کند که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در بازی‌های خارج از خانه بعید است بازی کند.

گفته می‌شود یکی از آیتم‌های قرارداد جباری حضور در بازی‌های خانگی است، هرچند که استقلالی‌ها او را برای بازی با گل گهر به سیرجان بردند اما این بازیکن حتی یک دقیقه هم به زمین مسابقه نرفت تا شایعه حضور نیافتن او در بازی‌های خارج از خانه شدت بگیرد. حالا و در آستانه بازی با پارس جنوبی باز هم همان سوال تکراری مطرح است. جباری با استقلالی‌ها به جم می‌رود یا اینکه او برای دوری از مصدومیت در تهران ماندنی خواهد شد؟

مجتبی تاکنون نتوانسته به‌عنوان یک بازیکن با تجربه استقلالی‌ها را کمک کند، همانطور که منتظری هم نتوانست کمکی بکند. منصوریان فعلا از بازیکنانی که به زعم خودش بین‌المللی هستند سودی نبرده و دوباره باید از جوان ترها استفاده کند. امروز استقلالی‌ها به جم سفر می‌کنند و مشخص می‌شود که جباری با این تیم همراهخواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز