خبرگزاری کار ایران

جنگجو مثل علیپور؛ ستاره شدن در رقابت با منشا و طارمی

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۳۵

مهاجم جوان سرخپوشان تهرانی برخلاف پیش بینی‌ها عملکرد موفقی داشته و حضور دو ستاره در خط حمله پرسپولیس از انگیزه او برای رقابت کم نکرده است.

به گزارش ایلنا، علی علیپور حالا یکی از 11 مرد اصلی پرسپولیس است و طارمی و منشا باید برای بازی کردن کنار او رقابت کنند. اتفاقی تازه که دو ماه پیش شاید حتی خود علیپور هم نمی‌توانست آن را در ذهنش تصویر کند. با ماندن طارمی و جذب منشا حضور علیپور در ترکیب اصلی پرسپولیس را چه کسی پیش‌بینی می‌کرد؟ مهاجم محبوب برانکو اما اگر استعداد طارمی و شم گلزنی و خونسردی منشا در ضربه زدن را ندارد، بیش از هر دوی آنها جنگجوست.

مهاجمی که هرگز نمی‌ایستد و به راحتی توپ را رها نمی‌کند. علیپور می‌توانست از ترس رقابت با منشا و طارمی از پرسپولیس بگذرد و ساده‌ترین راه را برگزیند؛ به تیمی برود که راحت‌تر در ترکیب اصلی قرار بگیرد. علیپور اما قدردان پیراهن پرسپولیس بود و حالا هم برانکو قدر جنگجویی او را می‌داند.

جالب اینکه همین بازیکن که فصل پیش می‌گفتند در قواره پرسپولیس نیست، در این فصل بیشتر از طارمی و منشا بازی کرده و به اندازه طارمی و بیشتر از منشا در گل‌های این فصل تاثیرگذار بوده است. علیپور در هر دو بازی آخر پرسپولیس در لیگ قهرمانان از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود و سه‌‌شنبه شب شاید بهترین بازیکنش. او با دوندگی و فشار بی‌وقفه‌اش بارها نفس مدافعان و هافبک‌های الاهلی را برید و اجازه پیشروی را از آنها گرفت.

علیپور هم کاری می‌کند که دیگران ثمره‌اش را ببینند و هم وقتی صاحب فرصت می‌شود آن را به سادگی از دست نمی‌دهد. حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس هم نتیجه پشتکار، صبوری و دوری او از هیاهوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز