خبرگزاری کار ایران

خط و نشان مهدی تارتار برای استقلال؛ همه چیز برای شکست‌‌شان مهیاست

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۸۲

سرمربی پارس جنوبی از آمادگی بالای شاگردانش برای تداوم صدرنشینی و شکست استقلال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی موفق این فصل پارس جنوبی با حضور روی خط برنامه رادیویی بوشهر در ابتدا کری خوانی خود را با توجه به اشتباه مجری این برنامه آغاز کرد و گفت: شما در اعلام نتایج این فصل پارس اشتباه کردید و گفتید 5 برد و یک تساوی. البته ان شالله فردا هم پیروز خواهیم شد تا این پیش بینی درست از آب در بیاید.

وی ادامه داد: ما محکوم به برد هستیم و نمی‌خواهیم چالش حضور در صدر جدول را به سادگی از دست بدهیم. استقلال تیم بزرگی است و خوشحالم که فردا در جم میزبان آنها هستیم. من وقتی به جم آمدم چند هفته‌ای از مسابقات گذشته بود، هواداران و پیشکسوتان دوست داشتند تیم‌های بزرگ را دعوت کنیم تا بازی دوستانه برگزار کنیم. من همان موقع وعده دادم که ما باید اینقدر موفق باشیم که آنها مجبور شوند و بیایند. شاید آنها در آن مقطع با بی میلی با این درخواست ما برخورد می‌کردند تا درخواست مالی برای حضور در این دیدار تدارکاتی داشتند، اما اکنون مجبورند که بیایند.

مهدی تارتار در آستانه دیدار با استقلال از هواداران تیمش خواست تا حامی بزرگ پارس جنوبی باشند: من از هواداران درخواست دارم فردا حامی بزرگ ما باشند. شاید عده‌ای از مردم خوب جم طرفدار استقلال یا پرسپولیس باشند اما فردا نماینده شهرشان برابر استقلال قرار می‌گیرد و باید از شان این شهر دفاع کنیم. اگر تیم پارس جنوبی جم در سطح اول نباشد آنوقت تیم محبوب شان به این شهر نخواهد آمد و آنها اکنون باید یکپارچه زرد بپوشند و حامی ما باشند و این تیم را در لیگ حفظ کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص کسب عنوان برترین مربی مردادماه گفت: این حاصل زحمات کادرفنی و بازیکنان و البته هواداران پرشور ماست. اگر امروز این عنوان را کسب کردم به خاطر حمایت‌هایی است که شده و از مدیریت باشگاه هم ممنونم.

تارتار در خصوص وضعیت محرومان و مصدومان این تیم نیز گفت: خدا را شکر مصدومان به این بازی رسیدند و محرومی هم نداریم. شاید مقداری از بابت آمادگی کامل مصدومان سابق دچار مشکل باشیم و به شرایط ایده آل نرسیده باشند.

وی درباره شکست در جام حذفی و انگیزه آنها در این دیدار گفت: ما یکسری تغییرات داشتیم و اینطور نبود که دچار غرور باشند. ما تیم برتر میدان بودیم و وقتی بازی به پنالتی رسید نمی‌شد پیش بینی کرد و آنها با روحیه‌تر بودند و آن بازی اکنون تمام شده و امیدوارم در بازی فردا به نتیجه لازم برسیم. چون سال اول حضورمان در لیگ برتر است روی جام حذفی حساب باز نکرده‌ بودیم و تمرکز ما روی مسابقات لیگ برتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز