خبرگزاری کار ایران

هزینه پنج بازیکن صنعت نفت به اندازه بودجه کل تیم ماست

نظرمحمدی: پنالتی صنعت نفت درست نبود / خدا جای حق نشسته است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۳۱

سرمربی سپیدرود در پایان دیدار مقابل صنعت نفت از عملکرد داوری این بازی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی در پایان دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که به برتری 2 بر صفر سپیدرود انجامید، در نشست خبری با خبرنگاران صحبت کرد:

 

*جوانان تیم ما کار بزرگی کردند

جا دارد بابت این برد شیرین که برای دست یافتن به آن بازیکنان سپیدرود زحمت کشیدند، از شاگردانم تشکر کنم و این برد را به آنها و خانواده‌های‌شان تقدیم کنیم. از کادرفنی هم بابت تدابیری که اندیشیدند، تشکر می‌کنم. بازی جانداری بود و تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم.ما در میانه میدان حریف را تحت فشار قرار دادیم و در جای که نبض بازی منبع تغذیه‌کننده مهاجمان حریف بود با گذاشتن چند جوان آنها را از کار انداختیم. روندی که وعده داده بودم در سه بازی گذشته انجام شد و توانستیم هفت امتیاز از سه دیدار قبلی‌مان به دست بیاوریم. خدا را شکر می‌کنم که به ما عزت داد و توانستیم در این بازی پیروز شویم. به بازیکنانم هشدار داده‌ام که با کوچک‌ترین لغزشی جوانان تیمم را رو خواهم کرد و تبعات کامل آن را هم گردن می‌گیرم. امروز هم جوانان تیم ما کار بزرگی کردند، اما استفاده از آنها تبعاتی هم دارد. خوشبختانه امروز آنها خوب کار کردند و تیم ما پیروز شد.

 

*مقابل ملوان و این بازی داور به ضررمان سوت زده است

ضمن اینکه باید از سیدمحمد حسینی به خاطر مهار آن ضربه پنالتی و عکس‌العمل‌هایی که داشت، تشکر کنم، اما اصلاً آن صحنه پنالتی نبود. در دو بازی گذشته ما مقابل ملوان و این بازی داور به ضررمان سوت زده است. این بازی هم به خاطر تمارض بازیکن و کادر فنی حریف داور به ضرر ما پنالتی گرفت. خدا را شکر خدا جای حق نشسته است و حسینی آن پنالتی را مهار کرد.جالب است مهاجم برزیلی صنعت نفت خودش به آهی گفت اصلاً به او برخورد نکرده است.

 

*هزینه پنج بازیکن صنعت نفت به اندازه بودجه کل تیم ماست

ما به دلیل پرسینگ شدید هافبک‌های حریف نتوانستیم پاس‌های زیادی بدهیم و دستورمان رساندن سریع توپ به خط حمله بود. ما اصلاً پاس کوتاه ندادیم و مدام توپ را پشت دفاع حریف می‌انداختیم.در تیم‌های پرطرفدار شما همیشه تحت فشار هستید و هواداران از شما می‌خواهند نتیجه‌گرا باشید، ضمن اینکه طرفداران ما کلاً فراموش کرده‌اند که ما تیم تازه‌وارد هستیم و فکر می‌کنند ما هم مثل صنعت نفت می‌توانیم مهره‌ای یک و نیم میلیاردی به خدمت بگیریم. کل هزینه باشگاه ما شش میلیارد و 800 میلیون تومان است و فکر می‌کنم به اندازه پنج بازیکن صنعت نفت هم نشود.هزینه پنج بازیکن صنعت نفت به اندازه بودجه کل باشگاه ماست.

 

*این‌طور پیش برویم آینده داماش در انتظار ماست

من با بچه‌های تیمم زندگی می‌کنم و قطعاً آنها را به خوبی می‌شناسم. اگر در آرامش کار کنیم می‌توانیم جوان‌گرایی خوبی کنیم، اما اگر تحت فشار باشیم این اتفاق نخواهد افتاد. روز گذشته هم گفتم هوادار در جایگاه خودش قابل احترام است، اما اینجا هر کسی به خودش اجازه می‌دهد حتی در رختکن هم بیاید. اگر این‌طور پیش برویم آینده داماش در انتظار ماست.

 

*چراغپور به‌عنوان منیجر کوچ  کنار تیم ما حضور دارد

زمانی که امید روانخواه از کادر فنی جدا شد، ما به یک طراح و کسی که بتواند آنالیز خوبی از بازی ما و حریفان داشته باشد و آن را در اختیار سرمربی قرار بدهد، نیاز داشتیم تا اینکه بتوانیم با توجه به داشته‌های‌مان تصمیم بگیریم. آقای چراغپور به‌عنوان منیجر کوچ الان کنار تیم ما حضور دارد. او در طول هفته کنار تیم ماست و هر وقت نیاز داشته باشد، به ما کمک می‌کند. او امروز و دیروز کمی کسالت داشت و به همین خاطر کنار تیم نبود. او از فردا کنار ماست. جا دارد در این پیروزی هم جای او را خالی کنیم. از چراغپور تشکر می‌کنم. او چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل کسالت کنار تیم نبود، اما امروز هم بین دو نیمه صحبتی تلفنی با یکدیگر داشتیم و او موارد لازم را به کادر فنی انتقال داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز