خبرگزاری کار ایران

رحمتی نیمکت نشین شد؛ بازگشت گلر جنجالی

فوری/ ترکیب استقلال تهران برابر پارس جنوبی جم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۵۴

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی برابر گل گهر سیرجان حال پارس جنوبی جم را به عنوان دومین اولتیماتوم سرمربی‌شان پیش رو دارند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران از ساعت 20 امروز در ورزشگاه تختی شهر جم برابر پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد و ترکیب این تیم برای رویارویی با شاگردان مهدی تارتا به شرح زیر اعلام شد:

سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانى ،خسرو حیدرى ، علی قربانى، سرور جپاررف ،فرشید اسماعیلى، روزبه چشمى، انصارى ،فرشید باقرى، آرمین سهرابیان و امید نورافکن.
* علیرضا منصوریان در تصمیمی عجیب مهدی رحمتی را در این بازی نیمکت نشین کرده تا سیدحسین حسینی که بابت نیمکت نشینی در جام حذفی شاکی شده بود و در آستانه اخراج قرار داشت، در این بازی حساس درون دروازه قرار گیرد. 

* روزبه چشمی و لئوناردو پادوانی زوج جدید خط دفاعی را تشکیل می‌دهند که در غیاب مجید حسین و پژمان منتظری سرمربی آبی‌ها تصمیم گرفته این اقدام را انجام دهد.

* آرمین سهرابیان اولین حضورش در ترکیب آغاز کننده به عنوان دفاع چپ را امروز تجربه می‌کند.

* فرشید باقری که اولین بار در فصل جدید لیگ برتر در ترکیب استقلال به میدان می‌رود با نظر منصوریان گزینه بهتری نسبت به امید ابراهیمی بود تا در کنار امید نورافکن حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز