خبرگزاری کار ایران

غیبت معنادار چیچاریتو در ترکیب سپیدرود / وقتی نظرمحمدی مهره سوزی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۹۷

وینگر جوان که با امیدی فراوان از استقلال جدا شد و به فوتبال رشت بازگشت با گذشت چند هفته از رقابت‌های لیگ برتر جایگاهی در ترکیب ثابت سپیدرود نداشته و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ با بازگشت میعاد یزدانی به سپیدرود رشت کمتر کسی باور داشت که این بازیکن نیمکت نشین شود و در هفته‌های ابتدایی دقایق پایانی نیمه دوم پا به میدان بگذارد.

غیبت و نیمکت نشینی‌ها پیاپی یزدانی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به جام حذفی هم رسید و او در جدال حساس برابر ملوان بندرانزلی هم از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. یزدانی که با وعده نظرمحمدی چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر را رد کرد و به فوتبال رشت بازگشت در این بازی به جای محمدرضا الماسخاله که نمایش ضعیفی داشت در اواخر نیمه دوم راهی میدان شد.

این اولین بار در فصل جدید نبود که سرمربی کم تجربه سپیدرود این بازیکن را محکوم به نیمکت نشینی کرد و در دقایق پایانی بازی که برای نمایش او کم اهمیت بوده، یزدانی را به ترکیب اضافه کرد. هواداران این تیم بر این باورند که غیبت یزدانی یکی از علل شکست سنگین رشتی‌ها در الگیلانو بود. در بازی که غیبت بازیکن سرعتی همچون یزدانی در ترکیب سپیدرود مشهود بود.

پس از بازی با ملوان نوبت به صنعت نفت آبادان رسید تا سرمربی که درخواست استعفا داده بود روی نیمکت سرخپوشان بنشید و اگرچه نتیجه پیروزی سپیدرود برابر صنعت نفت آبادان رقم خورد اما جای خالی بازیکن با استعادادی برای طراحی حملات که در استقلال جایی در ترکیب ثابت نداشت، در این بازی هم به چشم می‌‌‌خورد.

میعاد یزدانی که هواداران رشتی لقب چیچاریتو را به عنوان بازیکنی ارزشمند به او اختصاص داده‌اند انگار در لیگ دسته دوم فقط بازیکن سپیدرود بوده و حال که تیم به لیگ برتر صعود کرده است استفاده چندانی در ترکیب مدنظر علی نظرمحمدی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز