خبرگزاری کار ایران

کمک بزرگ اسطوره پرسپولیس به استقلال و منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۰۴

سرمربی نفت تهران از سقوط استقلال به قعر جدول جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نفت تهران روز گذشته در حالی میزبان گسترش فولاد بود که علی کریمی به عنوان مربی جدید این تیم اولین حضورش به عنوان سرمربی را در لیگ برتر تجربه می‌کرد و حضورش روی نیمکت تیم سابق حمید درخشان از نکات جذاب بازی بود.

این دیدار با توجه به جایگاه گسترش فولاد در رتبه شانزدهم جدول حساسیت بالایی برای باشگاه تبریزی داشت و شاگردان لوکا بوناچیچ در تلاش بودند تا با پیروزی مقابل نفت بتوانند رتبه خود را در جدول بالا بکشند ولی در پایان بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در صورتی که گسترش فولاد موفق به شکست نفت می‌شد، جایگاهش در جدول چند پله بالا می‌آمد و آنگاه تا قبل از برگزاری دیدار امروز استقلال مقابل پارس جم، شاگردان منصوریان حضور در رتبه شانزدهم جدول را تجربه می‌کردند و با توجه به نیازشان به پیروزی مقابل پارس جم برای بالا رفتن، ممکن بود هفته ششم با قعر نشینی استقلال به پایان برسد.

بدین ترتیب علی کریمی به عنوان اسطوره باشگاه پرسپولیس روی نیمکت نفت کمکی غیر مستقیم به استقلال داشت تا رتبه‌اش در جدول سقوط نکند. هفته گذشته هم پرسپولیس با شکست دادن گسترش فولاد مانع از قعر نشینی استقلال شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز