خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: دفاع پرتعداد حریف کار ما را سخت کرده بود/ شکل بازی سیاه‌جامگان الان مُد نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۵۲

سرمربی تراکتورسازی از تساوی خانگی مقابل سیاه‌جامگان می‌گوید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از تساوی مقابل سیاه‌جامگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چنین بازی‌هایی که تیم حریف پرتعداد دفاع می‌کند زدن گل اول کار سختی است. موقعیت‌هایی داشتیم تا گل اول را بزنیم و هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم استرس گل اول بازیکنان ما را گرفت و این باعث شد گل اول را بخوریم.

وی افزود: گل خوبی زدیم و خوشحالیم که نباختیم. ولی گرفتن 3 امتیاز هدف اصلی ما بود. ازنظر بازیکن مشکل داشتیم و نوری، گودرزی و ابراهیمی مصدوم بودند و هافبک‌هایمان را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با نفراتی که داشتیم بازی مستقیم بیشتر به درد می‌خورد و از این طریق بیشتر حمله کردیم. تیم حریف پرتعداد دفاع می‌کرد و این کار ما را سخت می‌کرد.

گل محمدی تصریح کرد: شهرام گودرزی هنوز بهبودی کامل خود را نیافته است و دوست نداشتیم دوباره مصدوم شود به همین خاطر ریسک نکردیم و این بازیکن را به میدان نفرستادیم.

وی درباره اتلاف وقت بازیکنان حریف گفت: هر مربی‌ای تاکتیک و فلسفه‌ای دارد. این نوع بازی الان مد نیست ولی در بعضی لیگ‌ها نتیجه می‌دهد و درباره تفکرات مربی حریف نمی‌توانم حرفی بزنم و باید رویکرد ما بیشتر به نوع بازی خودمان باشد و از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: ما در انتقال از دفاع به هافبک و هافبک به حمله به بازیکنانی نیاز داشتیم که بازی ترکیبی انجام دهند و این مشکل در این دیدار ما را آزار داد.

سرمربی تیم تراکتورساری درباره صحنه مشکوک به پنالتی گفت: خود فرزاد گفت که خطای پنالتی بود و من صحنه را ندیدم و مجبوریم به تصمیم داور احترام بگذاریم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز