خبرگزاری کار ایران

وقتی تاریخ برای قلعه‌نویی تکرار می‌شود/ ذوب‌آهن قهرمان لیگ هفدهم؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۱۷

در لیگ هفدهم اتفاقی برای تیم قلعه‌نویی افتاده که مشابهش در تاریخ موجود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق شد در هفته ششم لیگ برتر با 6 گل از سد استقلال خوزستان عبور کند و به شرایط نه چندان خوبش در جدول مسابقات سروسامان دهد.

نکته جالب در نتیجه دیدار این هفته تیم قلعه‌نویی، تکرار تاریخ در مورد نتیجه و هفته بازی بود که یک بار دیگر برای این سرمربی پیش از این اتفاق افتاده بود.

دز سال 87 و در لیگ هشتم که قلعه‌نویی برای بار دوم هدایت استقلال را بر عهده گرفته بود، در 5 هفته اول با این تیم نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود و هفته ششم در شرایطی بحرانی باید به مصاف استقلال اهواز می‌رفت.

استقلال در آن بازی با 6 گل همتای اهوازی خود را شکست داد و این نتیجه سرآغاز نتایج خوب استقلال و در نهایت صدرنشینی در جدول و قهرمانی در پایان فصل بود.

آبی‌پوشان تا پایان هفته پنجم تنها 4 امتیاز کسب کرده بودند و در رتبه هفدهم لیگ هجده تیمی قرار گرفتند و آن زمان کسی فکرش را نمی‌کرد آبی‌پوشان در پایان فصل به عنوان قهرمانی برسند.

تکرار تاریخ در هفته ششم با پیروزی شش بر صفر مقابل دو تیم همنام و همشهری اتفاق جالبی بود که اگر انسان کمی خرافاتی باشد می‌تواند قهرمانی ذوب‌آهن در پایان فصل را از آن نتیجه‌گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز