خبرگزاری کار ایران

در فصل جدید در خط حمله خلع سلاح شدیم

مجید جلالی: از طریق پاشنه‌آشیل پرسپولیس به این تیم ضربه می‌زنیم/ نقطه قوت آنها نیمکتشان است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۸۶

سرمربی پیکان در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار هفته ششم مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است هر کسی که بخواهد در این شرایط با پرسپولیس بازی کند کار سختی دارد. هر تیم خوبی می‌تواند یک پاشته آشیلی داشته باشد و می‌توانیم روی آن منطقه اثرگذار باشیم. در این مورد فکر و تمرین کرده‌ایم و امیدوارم فردا بازی خوب و موفقی را انجام دهیم.

وی افزود: من ترجیح می‌دهم اگر بتوانیم ایده‌های مان را عملیاتی کنیم ان را در زمین نشان دهیم اما همه می‌دانید که پرسپولیس پارامترهای زیادی در حمله دارد که در شرایط مختلف بازی می‌تواند از آن استفاده کند. یکی از آنها نیمکتی است که امتیازی بزرگ و حلال مشکلات آنهاست. بازی کردن با چنین تیمی درست است که سخت است اما برای من و تیمم انگیزه زیادی است.

سرمربی پیکان در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد ضعیف این تیم در مقایسه با فصل گذشته می‌شود گفت: ما در همین حال حاضر و پایان هفته پنجم وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته داریم. دوم هم اینکه ما در بخش حمله کمی خلع سلاح شدیم و مطمئنا روی کار ما تاثیرگذار است. باید در خلال بازی ها این تاثیر را کم کنیم و تیم را به شرایط ایده آل برسانیم و من به این موضوع کاملا اطمینان دارم. ما بازیکنانی داریم که هم جوان هستند و هم اشتیاق بهتر شدن و پیشرفت را دارند و تیمی که چنین بازیکنانی دارند حق دارد به آینده امیدوار باشد و من به عنوان مربی آنها خوشحالم بابت اینکه چنین بازیکنانی که با ولع به دنبال تمرین و بهتر شدن هستند.

وی درباره شرایط خدابنده لو، بازیکن جوان پیکان و حضورش در اردوی تیم ملی جوانان گفت: او از ابتدا در اردوی تیم ما حضور داشت اما در ادامه به دلیل مشکلی که در قراردادش با سایپا بود محروم شد. در تیم امید و جوانان بازیکنانی داریم که می‌توانند شانس بازی در تیم ما را به دست بیاورید. در بازی فردا حداقل 4-5 بازیکن امید را روی نیمکت خواهند بود و شانس بازی دارند.

جلالی در پایان گفت: همانطور که گفتم بعید می‌دانم برانکو به ترکیب اصلی تیمش دست بزند و مطمئنا سیامک نعمتی و منشا از ابتدا بازی نمی‌کنند تا ما برنامه مهار آنها را داشته باشیم. البته ما شرایط مختلف بازی مقابل این تیم را تمرین کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز