خبرگزاری کار ایران

دیگو کاستا نمی‌تواند برابر ما بازی کند

برانکو: فصل پیش سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل پیکان بود/ در مورد پیشنهاد تیم ملی بعداً صحبت می‌کنیم/ خودم را درگیر شرایط استقلال نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۱۶

سرمربی پرسپولیس از دیدار تیمش مقابل پیکان می‌گوید.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: طبیعی است که بعد از بازی مقابل الاهلی یک رضایتمندی ویژه در نزد همه ما وجود داشته باشد اما اینچنین خوشحالی می‌تواند ما را از جدیت بندازد.

وی ادامه داد: اینگونه بازی ها نه برای پرسپولیس که برای تمام تیم‌های خوب دنیا بحران زا باشد، بعد از یک بازی سخت و با نتیجه خوب در آسیا بازی بعدی در لیگ کمی تیم را با افت مواجه کند. می‌دانیم کاری سخت پیش رو داریم. فصل پیش دو بازی سخت مقابل پیکان داشتیم که سخت‌ترین بازی ما بوده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش برای این رویارویی گفت: مطمئن هستیم که پیکان از تمام توان خود برای این دیدار که ما در جو بازی برابر الاهلی هستیم استفاده کند. ما دوست داریم بردهای متوالی و جو خوب را حفظ کنیم و در استانه بازی با الهلال در شادابی و آمادگی کامل قرار داشته باشیم.

وی در مورد غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: همه بازیکنانم به جز سیدجلال در سلامت برای رقابت در ترکیب اصلی هستند و این خوب است که بیشتر بازیکنانم آماده هستند.

سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به اینکه در کنار علی پروین و استانکو توانسته تیم را به جمع چهار تیم برساند گفت: ما خواسته‌مان حداکثری است و این فرمت جدید لیگ قهرمانان است و خیلی متفاوت و سخت‌تر از گذشته است. اما خوشحال هستیم که استانکو و پروین توانستند تیم را در آن مقطع به موفقیت برسانند، به خصوص آقای پروین که سمبل و اسطوره باشگاه هستند. نمی‌دانم اطلاع دارید یا نه اما آقای استانکو مشکلی داشته که از ناحیه پا مجبور به قطع کردن آن شدند اما ایشان هم یکی از بزرگترین مربیان تاریخ پرسپولیس بوده و یکی از بزرگترین همکاران آقای ایویچ بودند. 

وی ادامه داد: او اولین مربی بوده که تاثیر داشته در فوتبال ایران. اما نمی‌خواهیم پنهان کنیم که بازی با الهلال مهمترین بازی برای ماست و دیداری است که جای جبران نخواهد داشت. ما تمام تلاش مان را در تمام بازی‌ها خواهیم کرد که برنده شویم. ما مقابل الهلال کمال کامیابی نیا و انصاری را متاسفانه در اختیار نداریم اما هیچ تغییری در هدف و انگیزه ما نخواهد داشت.

برانکو در خصوص شرایط سیدجلال حسینی و دلیل غیبت‌های او در دیدارهای این تیم گفت: ما امیدواریم حداقل تا بازی با الهلال به بازی برسد. ایشان به اندازه شش سانتی متر کشیدگی همسترینگ داشتند و باید احتیاط کند. پیش از بازی با الهلال کنترل خواهیم کرد چون اینگونه مصدومیتها حساس هستند و می‌توانند دردسر بزرگتری شکل دهند و امیدوارم در آینده او را خیلی زود به ترکیب برگردانیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره استراحت سرمربی الهلال به 6 ملی پوش تیمش و آیا این مساله در خصوص این تیم نیز برابر پیکن صورت خواهد گرفت یا خیر گفت: ما هم فردا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت و بخشی از بازیکنان استراحت خواهند کرد. استراحت نه به این معنا که اصلا بازی نکنند و دقایقی خواهند بود. بازیکنان باید در شرایط بازی باشند. الهلال هفته آینده یک دربی بزرگ در عربستان خواهد داشت همانطور که ما به مصاف سپاهان خواهیم رفت. اما همانطور که گفتم بازی با الهلال فعلا برای ما مهمترین بازی خواهد بود.

برانکو در پاسخ به سوالی در خصوص پاداش‌های مالی الهلال به بازیکنانش و شرایط حریف نیز گفت: این سوال خوبی بود در خصوص الهلال آنها آمادگی دارند که 38 میلیون دلار یا یورو پرداخت کنند تا دیگو کاستا تنها برای چهار ماه بازی کند. نمی‌دانم در چه فازی از این مرحله هستند چرا که او دوست دارد به اتلتیکو مادرید برود اما این تیم به دلیل جریمه‌اش نمی تواند اکنون بازیکنی جذب کند. می‌دانم او نمی‌تواند برابر ما بازی کند، منظور تنها این بود که بدانید آنها چه پتانسیل مالی دارند.

وی افزود: من نمی‌دانم چقدر فدراسیون یا وزارت ورزش به باشگاه کمک می‌کند اما خب فکر می‌کنم این انتظار منطقی باشد که هم فدراسیون و هم وزارت ورزش حداقل کمکی به باشگاه کنند، چرا که پرسپولیس معرف ایران است، معرف مردم ایران آن هم به بهترین نحو هستند. شاهد شادی همه مردم ایران بعد از پرسپولیس بودید. فرقی نمی‌کند هوادار استقلال باشند یا تراکتورسازی یا اهوازی و هر جای دیگر ایران که باشند، حداقل با من که روبرو می‌شدند به من اینگونه می‌گفتند که من طرفدار استقلال هستم اما این بازی پرسپولیس را تشویق خواهم کرد. بنابراین انتظار ما این است که هم فدراسیون و هم وزارت ورزش به باشگاه کمک کنند.

برانکو در ادامه نشست خبری خود مجبور شد به سوالی در خصوص آینده‌اش در این تیم و همچنین پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی بعد از پایان قرارداد کارلوس کی‌روش نیز پاسخ دهد: الان وقت این حرف‌ها نیست. ما تمام تمرکزمان به بازی‌های پیش رو است و همه روی آینده نزدیک که مقابل‌مان هست زوم کرده‌ایم. در خصوص بقیه موضوعات بعدا می‌توان صحبت کرد.

برانکو در پایان در واکنش به سوالی در خصوص شرایط متفاوت رقیب سنتی و اینکه گفته می‌شود آنها نیز به شخصیتی همچون او برای موفقیت نیاز دارند، گفت: من در مورد این صحبتی ندارم. چون اصلا عادت ندارم به حیاط دیگران چشم بندازم، بلکه سعی می‌کنم مشکلاتی که در حیاط خودمان هست را برطرف کنم. اینکه استقلال، استقلال خوزستان، تراکتورسازی و سپاهان و ... چه وضعیتی دارند خودم را درگیر نمی‌کنم. آنها همه دوستان ورزشی من هستم و طبیعی است که دوست ندارم درباره آنها بحث کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز