خبرگزاری کار ایران

دلیل اصلی موراتا برای ترک رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۷۲

مهاجم چلسی انگلیس از دلیل اصلی اش برای جدایی از رئال مادرید پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، آلوارو موراتا تایید کرد که پیش از پیوستن به چلسی با پیشنهاد جدی منچستر یونایتد مواجه شده بود اما وجود آنتونیو کونته در چلسی انتخاب آسان تری را پیش رویش قرار داد تا لندن را به جای منچستر انتخاب کند.

این مهاجم 24 ساله همچنین عنوان کرد که در ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی علاقه‌ای به چلسی نداشته و فکر می‌کرد که سران این باشگاه به دنبال گزینه‌ی دیگری هستند.

موراتا به دیلی میل گفت: من تابستان امسال نه تنها چلسی و منچستریوناتید بلکه پیشنهادهای مختلفی داشتم. این (چلسی) بهترین جایگاه برای من بود. مهمترین و بهترین تصمیم من صحبت با کونته بود، او خواستار حضورم در لندن بود.

در آغاز تابستان نمی‌دانستم که چلسی به جذب من علاقه مند است. فکر کردم آنها برای یک بازیکن دیگر بودند، شاید لوکاکو یا شاید کسی دیگر، من نمی دانم. اما چندین بار با کونته صحبت کرده بودم و این فقط برای تابستان امسال نبود.

من احساس کردم به او بدهکارم چون او من را به یوونتوس برد اما خیلی زود از این تیم رفت. پس از رفتن او از یوونتوس به همکاری دوباره با او علاقه مند بودم. دوماه با کونته در یوونتوس همکاری داشتم اما احساس کردم که او را برای همیشه شناختم. هنگامی که از علاقه‌ی او برای پیوستن به چلسی فهمیدم، تعلل نکردم. تمام توانم برای اتفاق افتادن انتقال در تابستان را انجام دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز