خبرگزاری کار ایران

"پدیده" ای که اتفاقی نیست/ غول کش دوست داشتنی و دو هفته سرنوشت ساز

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۵۶

پدیده با 11 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای گرفته و بالاتر از مدعیان کسب این رتبه ایستاده است.

به گزارش ایلنا، پدیده مشهد موفق شد بعد از حذف غیر منتظره در جام حذفی در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 3-0 سایپا تهران را شکست دهد و با 11 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

شاگردان رضا مهاجری تا به اینجای کار علی رغم قرعه نسبتا سختی که داشته اند نمایش فوق العاده ای را داشته اند و تنها یک بار در آبادان مقابل صنعت نفت شکست خوردند. 

پدیده در این فصل با زدن 11 گل زده بعد از پارس جم جنوبی و ذوب آهن، به همراه پرسپولیس بیشترین گل زده را به نام خود به ثبت رسانده اند. آنها تا به اینجای کار به تیمهای بزرگی چون سپاهان، سایپا و استقلال به ترتیب 4، 3 و دو گل زده اند و نشان داده اند با این سبک بازی و فوتبال هجومی که به نمایش می گذارند جرقه نیستند.

تیم رضا مهاجری از لحاظ مهره هم وضعیت خوبی دارد. آنها در درون دروازه شهاب گردان را دارند که امسال بدون دغدغه سنگربانی می کند. در خط دفاع زوج خانزاده و مرادمند به بلوغ رسیده اند. در خط میانی نفراتی چون اکبر صادقی، اکبر ایمانی، محمد رضا خلعتبری و معین عباسیان خوش درخشیده اند و در خط حمله هم محمد قاضی در کنار حسین مهربان جوان و امین قاسمی نژاد گل کاشته اند و جزو بهترین های لیگ بوده اند.

پدیده دو هفته سخت دیگر را هم پیش روی خود دارد. آنها ابتدا به تبریز می روند و مقابل تراکتور بازی می کنند و سپس در جم مهمان پارس جنوبی این شهر هستند. شاید آنها بتواند ترمز تیم تارتار را بکشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز