خبرگزاری کار ایران

بازگشت ویسی و استقلال خوزستان به تنظیمات کارخانه!

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۸۱

استقلال خوزستان نتایج ضعیفی را در این فصل کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، اشتقلال خوزستان در این فصل از رقابت های لیگ برتر نمایش خوبی نداشته است. آنها در هفته ششم رقابت ها با نتیجه پرگل 6-0 شکست خوردند تا سنگین ترین باخت تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه کنند و با 5 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جای بگیرند.

عبدالله ویسی که با این تیم در لیگ پانزدهم فاتح لیگ برتر شده بود و همه را متعجب کرده بود بعد از یک فصل وقفه و در بازگشت دوباره نتوانسته خوب کار کند.

او در لیگ سیزدهم با استقلال خوزستان دوازدهم شد. در لیگ چهاردهم به مقام چهاردهمی رسید و از سقوط گریخت اما در لیگ پانزدهم قهرمان شد. فصل قبل نوبت سیروس پورموسوی بود که استقلال خوزستان را به رتبه هفتمی برساند و حالا ویسی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

او در فصل اول حضورش هم در استقلال خوزستان تا پایان هفته ششم، 5 امتیاز جمع کرده بود و گویا بازهم آبی های خوزستانی با ویسی به پله اول بازگشته اند و برای اوج گیری باید از نو شروع کنند. آنها در لیگ چهاردهم تا پایان هفته ششم سه امتیاز گرفته بودند و در نهایت فانوس به دست شدند اما فصل بعد تا پایان این هفته 11 امتیاز گرفته بودند و در نهایت قهرمان هم شدند.

باید دید عبدالله با استقلال خوزستان به چه نتیجه ای می رسند و چه سرنوشیت در انتظارشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز