خبرگزاری کار ایران

تکرار تاریخ با هفته هفتم و ذوب‌آهن؛

به منصوریان فرصت بدهید

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۷۹

سرمربی استقلال فصل قبل هم در شرایطی مشابه توانست تیمش را از بحران خارج کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در 6 بازی نخست خود در لیگ برتر تنها 4 امتیاز بدست آورده و این موضوع اعتراضات گسترده‌ای را متوجه کادر فنی این تیم کرده است و صحبت از برکناری منصوریان از سمت خود به گوش می‌رسد.

با نگاهی به عملکرد استقلال در فصل گذشته می‌توان دریافت که اوضاع کنونی این تیم زیاد هم جای نگرانی ندارد ن آبی‌پوشان در لیگ شانزدهم هم موفق شدند از شرایطی مشابه به سلامت عبور کنند و در پایان رتبه قابل قبول نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

استقلال فصل گذشته مثل امروز تا پایان هفته ششم دقیقا 4 امتیاز کسب کرده بود و بازهم در شرایط مشابه حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار داشت که در آن زمان هم انتقادات علیه این تیم و کادرفنی‌اش بالا گرفته بود.

منصوریان در لیگ شانزدهم دقیقاً از هفته هفتم موفق شد تیمش را بالا بکشد و نکته جالبش اینجاست که آن زمان هم در هفته هفتم به مصاف ذوب‌آهن رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. هفته‌های هشتم و نهم هم برای آبی‌پوشان با پیروزی به پایان رسید و در پایان هفته نهم آبی‌پوشان با 13 امتیاز به رتبه پنجم جدول رسیدند.

به نظر می‌رسد تاریخ برای استقلال و منصوریان در حال تکرار است و باز هم بازی با ذوب‌آهن در هفته هفتم می‌تواند سرآغاز پیروزی‌های آبی‌پوشان در لیگ برتر و بالا کشیدن رتبه‌شان در جدول باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز