خبرگزاری کار ایران

ادعای تایمز

شوک به آقای خاص؛ پوگبا تا پایان 2017 خانه نشین شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۷۹

هافبک منچستریونایتد که از ناحیه تاندون مصدوم شده به ادعای نشریه انگلیسی تا پایان سال جاری قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا در جریان دیدار منچچستریونایتد در هفته اول لیگ قهرمانان برابر بازل سوییس مصدوم شد و ادامه دیدار را از دست داد تا پس از پایان بازی با عصا ورزشگاه را ترک کند. هنوز جواب مشخصی درخصوص مصدومیت این بازیکن از سوی باشگاه منچستریونایتد اعلام نشده اما رسانه‌ها زمان‌های مختلفی را برای دوری پوگبا از میادین منتشر کرده‌اند که گمانه‌زنی تایمز، روزنامه انگلیسی، از دیگر گزینه‌ها جدی‌تر است.

طبق گزارش امروز تایمز پوگبا به 12 ماه تمرینات توانبخشی نیاز دارد و این به معنای غیبت او تا پایان سال جاری میلادی از ترکیب منچستر است. نتایج اولیه آزمایش MRI زانوی پوگبا نشان دهنده آسیب درجه سه تاندون است و این بدان معناست که هافبک فرانسوی حداقل 6 هفته خانه نشین است، اگر چه می‌تواند بیشتر از این‌ها هم باشد.

اگر پوگبا سه ماه از ترکیب دور باشد بدین ترتیب 5 بازی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و چند بازی لیگ برتر تنگلیس را هم از دست خواهد داد. یونایتد در هفته‌های آتی لیورپول، تاتنهام، چلسی، آرسنال و از همه مهم‌تر منچسترسیتی را به عنوان رقبایش می‌بیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز