خبرگزاری کار ایران

با وجود حمایت مدیرعامل سپاهان؛

حکم برکناری کرانچار در دست هموطنش

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۸۱

سرمربی سپاهان روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند و دیدار مقابل پرسپولیس تاثیر زیادی در سرنوشت او دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان با کسب 6 امتیاز از 6 دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است و با توجه به حذف از جام حذفی در گام نخست، کادر فنی این تیم به شدت تحت فشار قرار دارد و در دو هفته اخیر صحبت‌هایی در مورد دادن اولتیماتوم به کرانچار و کادرفنی مطرح شده است که البته توسط مدیریت باشگاه تکذیب شد.

روز گذشته محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه، ضمن ابراز نارضایتی از نتایج کسب شده توسط این تیم، اعلام کرد کرانچار تا پایان فصل سرمربی سپاهان می‌ماند و مورد حمایت مدیریت باشگاه قرار دارد ولی این موضوع نمی‌تواند با توجه به شرایط تیم صحت داشته باشد و حمایت مدیرعامل باشگاه به نوعی فرار از ایجاد حواشی و رسانه‌ای شدن اولتیماتوم به سرمربی این تیم است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تصمیم‌گیری در مورد کرانچار به بعد از بازی با پرسپولیس موکول شده است و نتیجه طلایی‌پوشان در این دیدار دشوار خانگی تاثیر زیادی در سرنوشت سرمربی این تیم دارد.

بدین ترتیت کرانچار برای بهبود شرایطش در سپاهان باید مقابل هموطن خود، برانکو ایوانکوویچ موفق شود و در غیر این صورت با اولتیماتوم جدی باشگاه روبرو خواهد شد و حتی ممکن است تصمیمات دیگری گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز