خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

چلسی 0 - 0 آرسنال؛ جنگ و صلح

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۲۴

در حساس‌ترین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس و در حسا‌س‌ترین بازی هفته چلسی در استمفوردبریج میزبان آرسنال بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی چند حمله نصفه و نیمه را روی دروازه توپچی ها ترتیب داد که هیچ کدام به نتیجه نرسید.اما در دقیقه 15 اولین خطر مهم بازی ایجاد شد. روی ارسال بیرین از جناح راست، ولبک با یک ضربه سر دروازه چلسی را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد.

دامنه حملات آرسنال ادامه یافت و یک دقیقه بعد و روی همکاری بیرین و رمسی، این بار لاکازت در محوطه جریمه چلسی صاحب فرصت شد اما ضربه او نیز با مهار کورتوا همراه بود.

اما در دقیقه 21 چلسی صاحب بهترین فرصت برای گلزنی شد. روی پاس دیدنی فابرگاس، پدرو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او در شرایط نه چندان متعادل با عکس العمل بسیار خوب پتر چک همراه شد.

در دقیقه 32، گرانیت ژاکا شانس خود را از پشت محوطه چلسی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در اواخر نیمه توپچی ها بهترین فرصت گلزنی خود را از دست دادند. روی حرکت دیدنی رمسی، ضربه این بازیکن به دیرک دروازه چلسی برخورد کرد و در ریباند لاکازت بهترین فرصت را برابر دروازه خالی چلسی از دست داد تا آه از نهاد هواداران آرسنال برخواسته و در نهایت نیمه اول علیرغم برتری نسبی توپچی ها با تساوی بدون گل به پایان برسد.

چلسی 0 - 0 آرسنال؛ جنگ و صلح

با شروع نیمه دوم چلسی اولین موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما ضربه ویلیان با عکس العمل سنگربان توپچی ها همراه بود.

در ادامه اما دوباره آرسنال بر جریان بازی مسلط شد و توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 61 و روی نفوذ کولاسیناچ، این بازیکن فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما در نهایت این موقعیت هم به سرانجام نرسید.

با ورود الکسیس سانچز، حملات آرسنال بیشتر شد اما نتوانست موقعیت خیلی مهمی روی دروازه تیم مهمان ایجاد کند.

در دقیقه 79، ادن هازارد تازه وارد با یک حرکت  دیدنی یک ضربه محکم را روانه دروازه آرسنال کرد که پتر چک موفق به مهار آن شد. در اواخر بازی، داوید لوییز با انجام یک حرکت خشن روی کولاسیناچ اخراج شد.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دربی لندن با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه چلسی 10 امتیازی شد، اما در رده سوم جدول باقی ماند. آرسنال هم هفت امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز