خبرگزاری کار ایران

تحقیر و کری خوانی بازیکنان در اینستاگرام ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۹۶

پپ گواردیولا، مربی منچسترسیتی برای بازیکنانش جهت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی قانون جدیدی وضع کرده است.

به گزارش ایلنا، گواردیولا قصد ندارد همچون فصل گذشته بازیکنانش را در استفاده از شبکه‌های مجازی محدود کند اما به آنها گفته است که حق ندارند با پست‌هایشان به کسی بی‌احترامی کنند. به این ترتیب حالا بازیکنان منچسترسیتی آزادانه خواهند توانست از وای‌فای آکادمی باشگاه برای گشت و گذار در آکادمی باشگاه استفاده کنند اما برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید تابع قوانین گواردیولا باشند.

فصل گذشته، گواردیولا برای اینکه تمرکز بازیکنان‌شان در مدت زمان حضورشان در زمین تمرینی گرفته نشود، از مسوولان باشگاه خواست اقدامی انجام دهند که دسترسی شاگردان او به اینترنت در اتاق‌های بدنسازی و رختکن‌ها محدود شود.

اکنون اما او این محدودیت را رفع کرده و بار دیگر به آنها اجازه داده است در زمین تمرینی هم از اینترنت استفاده کنند به شرط اینکه قبل از گذاشتن هر پستی در فضای مجازی، به آن فکر کنند.

گواردیولا گفت: امروز بازیکنان در دنیایی متفاوت نسبت به دوران بازیگری ما زندگی می‌کنند و شاید من اگر در این نسل بودم توییتر داشتم و از آن استفاده می‌کردم. من فقط از بازیکنانم می‌خواهم به دیگران احترام بگذارند و به یکدیگر، حریف، باشگاه و هواداران بی‌احترامی نکنند. من کسی نیستم که این چیز یا آن چیز را ممنوع کنم. آنها خودشان افرادی بالغ هستند و بعضی از آنها حتی پدر شده‌اند پس باید احترام‌شان را حفظ کنند و مراقب چیزی‌هایی که می‌نویسند باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز