خبرگزاری کار ایران

ناکامی های مهدوی کیای جوان پرسپولیس/ بگو که جرقه نبود!

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۳۶

محرمی این روزها در ترکیب پرسپولیس نمایش چندان جالبی نداشته است.

به گزارش ایلنا، هفته ششم رقابت های لیگ برتر خاتمه پیدا کرد و در آخرین دیدار شوک بزرگی به فوتبالدوستان ایرانی وارد شد. پرسپولیس با یک گل به پیکان باخت تا صدر جدول رده بندی را از دست بدهد و اولین شکست فصل را تجربه کند.

شاگردان برانکو در این دیدار اشتباهات زیادی داشتند و تقریبا هر کدام به دلیل آن فروغ همیشگی را نداشتند. یکی از این بازیکنان صادق محرمی بود. مدافع راست و جوانی که با 20 سال سن و با شماره17 کار خود را  آغاز کرد و اینقدر خوب کارش را آغاز کرد که خیلی سریع به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و برانکو را مجاب کرد تا در برابر یاغی گری های رضاییان هیچ ملایمتی نشان ندهد.

لیگ شانزدهم تمام شد و محرمی بعد از بازگشت از جام جهانی جوانان با کلی انگیزه به اردوی تیم سرخپوش پایتخت بازگشت ولی ترافیک زیاد سمت راست خط دفاعی و دیر اضافه شدن محرمی باعث شد تا او از ترکیب اصلی جا بماند.

همین اتفاق در روند رو به رشد صادق، سکته بدی به وجود آورد و در برابر پیکان هم اوج نمایش ضعیف شماره دوی جدید تیم بود. صادق نه در حمله و نه در دفاع روی اوج نبود و یکی از ضعیف ترین نمره های تیم را به خود اختصاص داد و اگر برانکو اجازه داشت و تعویض ها از سه تا بیشتر بود حتما محرمی را هم عوض می کرد.

باید دید در ادامه راه بازیکنی که او را با جوانی های مهدوی کیا مقایسه می کردند می تواند به مسیر اصلی خود بازگردد یا ...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز