خبرگزاری کار ایران

مدیریت ترس در استقلال؛ مدیرعامل محترم در دسترس نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۸۹

جلوتر از بازیکنان و کادر فنی و حتی هیئت مدیره باشگاه استقلال، دلیل این مشکلات را در مدیرعاملی جست و جو کرد.

به گزارش ایلنا، شش هفته از لیگ هفدهم گذشته و بحث داغ این روزهای فوتبال ما اوضاع وخیم و نا امید کننده استقلال تهران است. تیمی که هوادارانش در تمام این سال ها اصلا عادت نداشتند تیمشان در این جای جدول باشد و چنین نتایجی بگیرد. زدن 1 گل در 6 هفته و ثبت 4 باخت و قرار گرفتن در رده ماقبل پایانی سوای مشکلات فنی تیم و ایراداتی که به منصوریان وارد است در ابتدای همه به مدیریت آبی پوشان برمی گردد. جایی که کلکسیون اشتباهات و تصمیمات نادرست و رفتارهای نابخردانه و غیر حرفه ای در آن رخ می دهد و کسی توجه نمی کند.

افتخاری از وقتی که مدیر باشگاه استقلال شده گاف های زیادی داده و در یکی دو روز اخیر هم کار را به اوج خود رسانده است. او قرار بود به برنامه نود برود و درباره اتفاقات این روزها صحبت کند اما در اقدامی عجیب از حضور در این برنامه انصراف داد تا نشان دهد ترس، با او نهادینه شده است.

1)ترس از حضور در برنامه نود

امروز صبح بود که خبر حضور سید رضا افتخاری در برنامه امشب نود اطلاع رسانی شد. مدیرعامل باشگاه استقلال قرار شد تا در برنامه عادل فردوسی پور شرکت کند و درباره اتفاقات اخیر صحبت کند اما به یک باره اعلام شد این قرار منتفی شده و افتخاری حاضر نشده در برنامه نود حضور پیدا کند. مدیرعامل استقلال تصمیم گرفته در روزهایی که به کارش حسابی انتقاد وادر است رو در روی فردوسی پور ننشیند و از پاسخگویی به سوالات و شبهات هواداران فرار کند.

 

2)ترس از مواجهه با رحمتی و جباری

صبح یکشنبه خبر رسید که جباری و رحمتی از حضور در تمرینات استقلال محروم شده اند و باید با حضور در باشگاه درباره مشخص شدن تکلیفشان با مدیریت باشگاه صحبت کنند. همین اتفاق هم رخ داد. دو بازیکن باتجربه آبی پوشان برای جویا شدن علت کنار گذاشته شدنشان به باشگاه رفتند اما با در بسته اتاق مدیرعامل مواجه شدند. همه بودند جز افتخاری. اقای مدیرعامل از رو در رو شدن با جباری و رحمتی، دو بازیکن تیم خودش هم فرار کرد تا نشان دهد استاد این کار است.

 

3)ترس از طلبکاران

البته فرارهای آقای مدیرعامل به همین چند روز ختم نمی شود. ایشان از وقتیآمده با طلبکارهای داخلی باشگاه هم برخوردی مشابه دارد و در اکثر مواقع از صحبت کردن با آنها خودداری می کند و سعی می کند با آنها رو در رو نشود. اتفاق همین رفتار نه چندان محترمانه افتخاری باعث شده تا طلبکاران قید عشق و علاقه خود به هواداران و نام استقلال را بزنند و برای جبران بی احترامی صورت گرفته پیگیر مطالبات خود  در مراجع قضایی باشند.

علی ای حال باید جلوتر از بازیکنان و کادر فنی و حتی هیئت مدیره باشگاه استقلال، دلیل این مشکلات را در مدیرعاملی جست و جو کرد که از روز اول با خیلی چیزها مشکل داشت. تاریخ فراموش نمی کند روزی را که افتخاری مدیرعامل شد و اعلام کرد برای گرفتن ستاره چهارم استقلال به این تیم آمده است! تاریخ فراموش نمی کند او در چه برهه حساسی پیش از جام جهانی فوتسال، ریاست کمیته را رها کرد و به جایی آمد که دیده شود و در چشم باشد. با این حال آقای مدیرعامل باید بداند با تئوری فرار و این ترس همیشگی ره به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز