خبرگزاری کار ایران

مهدی شریفی: پدیده در جام حذفی قدرت خود را نشان داد/ تساوی مقابل سیاه‌جامگان را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۹۶

مهاجم تراکتورسازی در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با پدیده می‌گوید.

به گزارش ایلنا، مهدی شریفی درباره دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: با توجه به سبک بازی تیم حریف ما بازی سختی پشت سر گذاشتیم و تیم حریف یک بازی بسته ارائه داد.

وی افزود: فکر نمی‌کردم سیاه‌جامگانی ها تا این حد بخواهند روی به ضد فوتبال بیاورند و خودشان را روی زمین بیندازند و به دنبال وقت‌کشی باشند. این سبک از بازی دیگر قدیمی شده است و نباید در فوتبال حرفه‌ای چنین عملکردی داشت.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما در هفته‌های نخست امتیاز کسب نکردیم ولی بازی زیبایی به نمایش می‌گذاشتیم و رو به چنین بازی‌هایی نمی‌آوردیم.

شریفی تصریح کرد: در شرایطی که از حریف عقب افتادیم خوشحالم که شکست نخوردیم و شرمنده هواداران نشدیم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی جبران کرده و نتایج موردنیاز را کسب کنیم.

وی با اشاره به دیدار مقابل تیم پدیده مشهد گفت: این تیم در بازی جام حذفی نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما باید با تمرکز کافی به این دیدار برویم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم و خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز