خبرگزاری کار ایران

قسم‌های منصوریان به افتخاری؛ شاید شما را نبینم!

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۳۰

علیرضا منصوریان هم تهدید به استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال تهران که از شرایط سختی رنج می‌برد حقایقی از رفتار عضو هیات مدیره‌اش منتشر شد که مخالفت در این باشگاه را نمایان کرد.

موضوع برکناری مجتبی جباری  و مهدی رحمتی از استقلال تهران انقدر جدی بود که سوژه برنامه نود دوشنبه شب شد و بر همین اساس سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال، به عنوان میهمان برنامه در استودیو حضور داشت اما حضور علیرضا منصوریان، سید مهدی رحمتی و اکبر عباس ملکی در بخش گفت و گوی تلفنی ماجراهایی را برملا کرد که شوک بزرگی به هواداران استقلال بود.

ابتدا علیرضا منصوریان صحبت‌هایی را مطرح کرد و قرار بود موضوع همین جا ختم به خیر شود که حضور عباس ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه، همراه با برملا کردن رازهای مگو و پشت پرده‌های اتفاقات چند روز اخیر بود.

واکنش منصوریان اما خیلی جنجالی‌تر از صحبت‌های مطرح شده بود و او افتخاری را به عنوان شاهدش در نظرش گرفت و جان بچه مدیرعامل را قسم داد تا بین حرف‌‌های خودش و ملکی یکی را ملاک برای هواداران قرار بدهد.

افتخاری علاقه چندانی نداشت تا ماجرا را برملا کند اما با اصرار سرمربی آبی ها و تهدید به اینکه از فردا در تمرینات حاضر نمی‌شود گفت که ملکی خواستار خروج جباری و رحمتی از ترکیب استقلال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز