خبرگزاری کار ایران

کفاشیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۰۳

رئیس فدراسیون دوومیدانی، علی کفاشیان را به عنوان مشاور ارشد خود و عضو هیئت رئیسه فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی طی حکمی علی کفاشیان، پیشکسوت ارزنده دوومیدانی ایران و رئیس پیشین و موفق فدراسیون‌های دو ومیدانی و فوتبال را به عنوان مشاور ارشد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون منصوب کرد.

کفاشیان دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس تجارت بین‌الملل از دانشگاه ماستریخت هلند است. از مهمترین پست‌های اجرایی وی می‌توان به مدیریت اداره نظارت ارز بانک مرکزی، معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی ،دبیرکل کمیته ملی المپیک و ریاست در فدرسیون‌های دوومیدانی و فوتبال اشاره کرد. او از قهرمانان تیم ملی دوومیدانی در ۱۱۰ متر بامانع و ۴۰۰ متر بامانع کشور و رکورددار پیشین دوی ۱۱۰ متر با مانع ایران نیز بوده‌است.

در متن این حکم آمده است:

" با استعانت از درگاه خداوند متعال و نظر به سوابق موفق مدیریتی جنابعالی در ورزش کشور و همچنین توانمندی های بارز شما در امر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به خانواده ورزش ایران، بدین وسیله به عنوان مشاور ارشد و عضو هیأت رئیسه فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید است با توکل بر خداوند مهربان در تمامی ابعاد زندگی موفق و موید باشید."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز