خبرگزاری کار ایران

رحمتی آبرویش را بیشتز از هرچیزی دوست دارد

روشن: حرمت‌ها در استقلال شکسته شد/ از ملکی فقط خوبی شنیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۴۱

فکر می‌کنم دیشب صحنه‌های بدی را مردم دیدند و به نوعی حرمت‌ها در استقلال شکسته شد.دیگر بازیکنان به منصوریان اعتماد نمی‌کنند

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات شب گذشته برنامه نورد اظهار داشت: من برنامه را کامل ندیدم اما صبح امروز به محض اینکه از منزل خارج شدم همه در مورد آن صحبت می‌کردند من باید بگویم چیزهایی که در مورد ملکی شنیده‌ام خوب است و همه از این فرد به خوبی یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: با چیزهایی که من شنیدم فکر می‌کنم دیشب صحنه‌های بدی را مردم دیدند و به نوعی حرمت‌ها در استقلال شکسته شد.دیگر بازیکنان به منصوریان اعتماد نمی‌کنند و امیدوارم عاقبت استقلال ختم به خیر شود.

روشن در خصوص حضور قراب در منزلش افزود: قراب رفیق 50 ساله من است ما با یکدیگر رفت و آمد 50 ساله خانوادگی داریم به همین دلیل او در منزل ما حضور پیدا کرده است .

وی در مورد اینکه آیا قراب به وی توصیه کرده علیه استقلال مصاحبه نکند بیان داشت: هیچ کس نمی‌تواند به من بگوید که مصاحبه‌ای را انجا م بدهم یا ندهم نه دوست و نه دشمن.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه با شناختی که از رحمتی دارد آیا وی روی نیمکت کار اشتباهی را انجام می‌دهد یا خیر؟ گفت: مهدی رحمتی سال‌ها کاپیتان استقلال و بازوبند کاپیتانی تیم را بسته است. او آبرویش را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارد و فکر نمی‌کنم چنین کاری را رحمتی انجام دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز