خبرگزاری کار ایران

محمد خرمگاه: منصوریان هیچگاه دروغ نمی‌گوید/ می‌توانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۰۴

مربی استقلال در مورد شرایط تیمش و دیدار فردا مقابل ذوب‌‎آهن می‌گوید.

محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در خصوص غیبت منصوریان در این نشست اظهار داشت: آقای منصوریان بابت هم‌زمانی تمرین نتوانستند در نشست خبری حاضر شوند و از این بابت عذرخواهی کردند. می‌دانیم فردا بازی خیلی سختی داریم. ذوب آهن 5-6 سال است که کنار هم بازیکنانش بازی می‌کنند. می‌دانیم فردا چه می‌خواهیم. امیدوارم شرایطی که برای ما ایجاد شده تمام شود. در چند بازی اخیر استرس بازیکنان و تیرک دروازه حریفان مانع از پیروزی ما شده است. امیدوارم بدشانسی های ما فردا تمام شود. می دانیم بازی سختی داریم. کار کرده ایم و امیدواریم برنده شویم. ‎یک موضوعی در تیم ما اتفاق افتاده و آن هم اینکه بازیکنان ما از لحاظ روانی شرایط خوبی دارند. این به ما نوید می دهد که فردا شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد منع حضور جباری و رحمتی در تمرینات هم گفت: من درباره مسائل غیرفنی صحبت نمی‌کنم. جباری امروز به تمرین آمده و امیدواریم همدلی بازیکنان ما باقی بماند تا به آنچه که لیاقت تیممان هست برسیم. من فقط یک چیز می گویم و آن هم اینکه خدا را شکر که بازیکنان ما همدلی خود را از دست نداده‌اند و یک تیم بودن خود را حفظ کرده‌اند. این بزرگترین موهبتی است که ما داریم. همانطور که شما دیدید اگر در بازی با پارس‌جم توپ‌هایمان گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد. در نیمه دوم آن بازی از تلاش و فوتبال بازیکنان‌مان راضی بودیم.

خرمگاه در ادامه گفت: ما یک خانواده هستیم بیرون از زمین استقلالی هستیم ولی در زمین شرایطی باید ایجاد می‌شود که هر دو کادرفنی برای برد به میدان می‌روند.

‎وی در مورد مصدومان استقلال گفت: ما 70 درصد مصدومان‌مان از ناحیه دو قلو هستند. این بر می‌گردد به وضعیت زمین ما الان شرایطمان بهتر شده چون فقط در زمین شماره 2 آزادی تمرین می کنیم. ما می توانیم از مجید حسینی استفاده کنیم. فکر نمی کنم ابراهیمی و شجاعیان این بازی بتوانند به ما کمک کنند ولی از بازی بعدی می‌توانند بازی کنند.

‎مربی استقلال با اشاره به تیم حریف عنوان کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. اگر توپ‌های ما در بازی‌های قبلی گل می‌شد الان این بحث‌ها را نمی‌کردیم. مطمئنم که می‌توانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم چون توانایی بازیکنان‌مان را در تمرین دیده‌ایم و می‌دانیم فردا شرایط خوبی خواهیم داشت.

‎وی افزود: ما باید اول مشکل تیر ک حریف را حل کنیم. حداقل 4-5 تیرک در بازی های قبلی زده‌ایم و امیدوارم بدشانسی های ما تمام شود و توپ‌هایمان گل شود. وقتی در یک پست چهار بازیکنتان را از دست می‌دهید مجبور به تغییر می‌شود. اول فصل چند هافبک خود را نداشتیم و مجبور شدیم از پست های دیگر بازیکنانی را به کار بگیریم. ما هم دوست نداریم جابه جایی زیاد داشته باشیم. ما به این کار مجبور هستیم. ما از اولر فصل تا الان 9 یا 10 بازیکن مصدوم داشته‌ایم. برخی از این بازیکنان در بازی و برخی دیگر به خاطر زمین تمرین ما مصدوم شده اند. پارسال هم مشکل دوقلو در استقلال داشتیم و با تحقیق متوجه شدیم که مشکل از زمین ماست.

‎خرمگاه در پایان با اشاره به اظهارات منصوریان گفت: از 18 سالگی با منصوریان زندگی می‌کنم. منصوریان در این مدت هیچگاه دروغ نگفته است. او دوست و رفیق و بازیکنش را به خاطر جایگاهش نمی دهد. امیدوارم هر اتفاقی که برای استقلال می‌افتد خیر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز