خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی؛ منصوریان/ تیر خلاص یا سکوی پرتاب

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۷۲۱

دیدار امروز استقلال ذوب‌آهن از جهات زیادی حساس و تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر بدون شک تقابل استقلال - ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی است که نتیجه آن برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است و برای چیزی جز پیروزی به زمین نخواهند آمد.

این بازی علاوه بر حساسیتی که برای دو تیم دارد، با انگیزه‌های شخصی سرمربیان‌شان هم مواجه است و در جایی که قلعه‌نویی برای انتقام و اثبات خویش به زمین می‌آید، منصوریان آخرین تلاش‌ها را برای اثبات و احتمالا ابقای خویش به کار خواهد گرفت و این می‌تواند به جذابیت بازی اضافه کند.

سرمربی ذوب‌آهن که شیرین ترین خاطرات خودش را با استقلال رقم زده و شیرین ترین خاطرات استقلال با او رقم خورده، خداحافظی تلخی با تیم محبوبش داشته و انگیزه بالای او برای این دیدار اسلحه پنهان ذوبی‌ها خواهد بود که حالا پس از پیروزی پر گل مقابل استقلال خوزستان در اوج انگیزه و آمادگی به مصاف تیم همنام تهرانی می‌روند.

قلعه‌نویی فصل گذشته هم رفت و برگشت مقابل استقلال به پیروزی رسید تا نشان دهد این دیدار برایش از چه اهمیت بالایی برخوردار است و بدون شک امروز هم به نتیجه‌ای به جز پیروزی راضی نخواهد بود.

از طرفی منصوریان با استقلال اصلاً روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و علاوه بر نتایج ضعیف و شکست‌های پی‌درپی و البته ثبت آمار فاجعه‌آمیز در گلزنی، با حواشی زیادی هم در مورد موضوع رحمتی و جباری و همچنین شائبه نزدیک بودنش به درب خروجی باشگاه مواجه است تا خبرهای غیررسمی حاکی از وابستگی آینده او در این باشگاه به نتیجه بازی امروز باشد و چه بسا آخرین حضورش روی نیمکت آبی‌ها را تجربه کند.

باید دید تقابل منصوریان - قلعه‌نویی تبدیل به سکوی پرتاب آبی‌ها از بحران کنونی خواهد شد یا تیر خلاصی بر پیکر نیمه‌جان دسپتخت سرمربی این تیم در فصل هفدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز