خبرگزاری کار ایران

تقابل استقلال با گزینه‌های تابستانی؛ گلادیاتور ژنرال، منصوریان را برکنار می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۴۱

استقلال تهران در دیداری حساس مقابل شاگردان امیر قلعه نویی قرار می‌گیرد و این بازی نکته عجیبی را در دل خود جای داده است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای آبی‌ها دارد و آنها شانس این را دارند که با برتری برابر تیمی مانند ذوب آهن تاحدودی نایج ضعیف هفته گذشته را جبران کنند.

استقلال با جدایی کاوه رضایی سجاد شهباززاده را به عنوان مهاجم جذب کرد اما او با اینکه در 4 هفته ابتدایی موفق به گلزنی نشد در بازی برابر سایپا مصدوم شد تا چند هفته از میادین دور باشد. با خروج او استقلال همچنان در گلزنی ناکام ماند و منصوریان این هفته برابر تیمی قرار می‌گیرد که دو بازیکن این تیم در لیست خرید تابستانی او قرار داشتند.

احسان پهلوان و مرتضی تبریزی دو بازیکن ذوب آهن بودند که با وجود کاوه رضایی که زمانی در ذوب با این دو همبازی بود،‌ منصوریان امید داشت تا آنها را آبی پوش کند. این دو پیشنهادهای اولیه هم داشتند اما توافق طرفین به جایی نرسید تا در هفته هفتم لیگ و دیداری که از حساسیت فوق العاده‌ای برای استقلال برخوردار است، منصوریان با گزینه‌های خرید تابستانی‌اش مواجه شود.

نکته جالب این دیدار حضور پرانگیزه تبریزی است. او در بازی گذشته برابر استقلال خوزستان 4گل به ثمر رساند تا یک شبه به صدر جدول گلزنان صعود کند. او امشب در برابر همنام خوزستانی‌ها در ورزشگاه آزادی انگیزه بالایی خواهد داشت و باید دید منصوریان با گلزنی این بازیکن از نیمکت استقلال برکنار می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز