خبرگزاری کار ایران

اندرو پارسونز: اولویت مقامات مکزیک باید رسیدگی به زلزله زدگان باشد نه برگزاری رقابت ورزشی

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۳۲

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در خصوص به تعویق افتادن رقابت های پاراوزنه برداری و پاراشنای قهرمانی جهان گفت اولویت مقامات مکزیکی در حال حاضر باید توجه و رسیدگی به زلزله زدگان باشد.

به گزارش  ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، روز سه شنبه زلزله ای به بزرگی ۷/۱ ریشتر باعث ویرانی بخش هایی از شهر مکزیکوسیتی شد ضمن اینکه طبق اعلام مقامات محلی تا بدین لحظه ۲۰۰ نفر جان خود را در این حادثه تراژیک از دست داده اند.

«اندرو پارسونز» در خصوص وقوع این زلزله در گفتگو با سایت کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار داشت: در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما معطوف به زلزله هولناک مکزیکوسیتی است و با مردم مکزیک ابراز همدردی می کنیم. مرگ تراژیک مردم مکزیک و نیز از بین رفتن بخش هایی از این شهر، بسیار موجب ناراحتی قلبی ماست و با بازماندگان این حادثه از صمیم قلب ابراز همدردی می کنیم. 

وی افزود: در نتیجه این حادثه غمبار، ما همگی بر این باوریم که تمرکز فعلی مقامات مکزیکی باید بر روی بازسازی و بهبود اوضاع این کشور باشد و نه برگزاری دو رویداد ورزشی. بنابراین با کمیته برگزارکننده این رقابت ها توافق کردیم که این دو رویداد را به تعویق بیندازیم. 

رئیس کمیته بین  المللی پارالمپیک در پایان گفت: می دانم که تعویق این رقابت ها خبر ناامیدکننده ای برای ورزشکاران است اما در حال حاضر در شرایط ویژه ای قرار داریم و این بهترین کاری است که در زمان ممکن می توانیم انجام دهیم. 

اندرو پارسونز در پایان گفت به زودی بررسی خواهند کرد که چطور می توانند این رقابت ها را در نزدیک ترین زمان ممکن برگزار کنند و یا شهری جایگزین را برای میزبانی این دو رویداد معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز