خبرگزاری کار ایران

ویسی: بابت شکست زشت مقابل ذوب روحیه بدی داشتیم/ ما هنوز زنده هستیم!

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۷۴

سرمربی استقلال خوزستان گفت: من در شاهین خوزستان، فولاد و استقلال خوزستان قهرمان لیگ شدم و الان به خاطر مردم خوزستان در این تیم هستم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار  با سپیدرود اظهار داشت: با توجه به شکست زشتی که هفته گذشته داشتیم، هفته بدی را سپری کرده‌ایم. از نظر روحی و روانی بد بودیم و روی این موضوع کار کردیم. امیدوارم با فراموش کردن بازی گذشته، سه امتیاز این دیدار را بگیریم و به جدول برگردیم. از هواداران تیممان هم عذرخواهی می‌کنیم. با بازیکنان صحبت‌های خوبی داشتیم و بازیکنان هم‌قسم شده‌اند. برای این دیدار از نظر فنی کار کمی کرده‌ایم.

او افزود: همه تیم‌ها برای بردن بازی می‌کنند. بازی قبل هم برای بردن بازی کردیم ولی شرایط فوتبال همین است و این بار برای ما رقم خورد. تیم سپیدرود قابل احترام است ولی ما زنده‌ایم و برای سه امتیاز می‌رویم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: برای ماندن در لیگ برتر باید یک امتیاز در هر بازی کسب کنیم. مایکل جردن بزرگترین بسکتبالیست دنیا ۹۰۰۰ بار توپش وارد حلقه نشد و ۳۰۰ بار باعث باخت تیمش شد. کسانی که پشت ما را خالی کردند از ما نیستند و می‌خواهند ما را اذیت کنند. اگر سیاوش بختیاری‌زاده از ما انتقاد کند خوشحال می‌شویم. اگر کسی فقط در زمان باخت از ما انتقاد می‌کند حق انتقاد ندارد. انتقاداتی که زننده است. افرادی که به استانداری می‌روند و پشت ما حرف می‌زنند هوادار استقلال خوزستان نیستند. با حمایت‌هایی که صورت گرفته ۱۰۰ درصد به روند خوبمان برمی‌گردیم. من در شاهین خوزستان، فولاد و استقلال خوزستان قهرمان لیگ شدم و الان به خاطر مردم خوزستان در این تیم هستم.

ویسی درباره مشکلات مالی تیمش هم گفت: استاندار تلاش زیادی کرد و از او تشکر می‌کنم. او خیلی کمک کرد تا برویم زیر نظر هفت تپه نیشکر قرار بگیریم. او هر چند خوزستانی نیست ولی برای فوتبال خوزستان از ما حمایت می‌کند.

او افزود: کادر فنی تیم ما همه قهرمان ایران شده‌اند. من به کادر فنی‌مان اعتقاد دارم . من به رسانه‌ها هم اعتقاد دارم که در بدترین شرایط حامی ما بودند. البته ما در حال حاضر در بدترین شرایط نیستیم و امیدوارم مثل مایکل جردن شویم. من از مردم خوزستان بابت شکست مقابل ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: من قرار نیست با کلمات بازی کنم. حقایق شاید برخی اوقات نباید گفته شود. ولی من می‌گویم کسانی که برای تهدید تیم ما آمدند اشتباه آمده‌اند. دیگر این چنین باختی تکرار نمی‌شود. ما تیممان را از نو درست کردیم. ۲۰ بازیکن از تیم ما رفت. باید به این تیم زمان داد. بازیکنانی که رفتند قهرمان لیگ بود و زمانی که من بر گشتم یک تیم بدهکار به من تحویل دادند و با ۱۳ میلیارد بدهی به من داده‌اند. مطمئنا مسئولان و پیشکسوتان به ما کمک می‌کنند تا به شرایط خوب برگردیم. من با پورموسوی هنوز هم در ارتباطم و در بردی که فولاد مقابل سپاهان کسب کرد به او کمک کردم. من وظیفه‌ام را مقابل مردم خوزستان انجام می‌دهم. من پس از برد بیشتر از هر وقتی به میان مردم رفتم و مردم خوزستان به خوبی با من برخورد کردند. حکیم نصاری و طالب ریکانی در بازی فردا حضور ندارند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز